Ο Πάμπλο Ρεϊνόσο «λαξεύει» παγκάκια από τα 15 του. Εδώ και σχεδόν πέντε δεκαετίες ο Γαλλο-αργεντινός σχεδιαστής και καλλιτέχνης εξερευνά τρόπους να καθόμαστε. Το ίδιο κάνει και στις πιο πρόσφατες σειρές γλυπτών του, την «Spaghetti» και την «Garabatos».

Κάθε έργο είναι στην ουσία ένα παγκάκι, αλλά ο Ρεϊνόσο έχει επιμηκύνει τη δομή του και την έχει στρεβλώσει, φιλοτεχνώντας ένα αντικείμενο που εκφράζει σ’ έναν μικρό βαθμό πνεύμα αναρχίας και σ’ έναν μεγάλο βαθμό παιχνιδιάρικη διάθεση.

«Ο Ρεϊνόσο σκηνοθετεί παγκάκια τα οποία, έχοντας εκπληρώσει τον ρόλο τους ως έπιπλα, γίνονται ξανά κλαδιά που μεγαλώνουν και σκαρφαλώνουν» εξηγεί, στον ιστότοπό του, ο γεννημένος στο Μπουένος Άιρες και εγκατεστημένος από το 1978 στο Παρίσι καλλιτέχνης. «…μπορούν τουλάχιστον να εκφραστούν ελεύθερα αγκαλιάζοντας αρχιτεκτονήματα, περιπλανώμενα εδώ κι εκεί, εξερευνώντας κενά, και αφήνοντας τον εαυτό τους ελεύθερο στις στιγμιαίες επιθυμίες τους» προσθέτει.

Αν και σχεδόν πάντα ο Ρεϊνόσο εξερευνούσε τη δομή που έχει ένα παγκάκι, συχνά «περπάτησε» και σε άλλες τέχνες, όπως η γλυπτική, η φωτογραφία, την αρχιτεκτονική και το σχέδιο. Η εγκατάστασή του, με τίτλο «Κύκλος» (από τη σειρά «Garabatos»), θα βρίσκεται σε μια δεξαμενή στους Κήπους Τουιλερί στο Παρίσι έως τις 7 Νοεμβρίου.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο