J. P. Imparato: Ο πελάτης θα αγοράζει πάντα ένα αυθεντικό Peugeot
O διευθύνων σύμβουλος της Peugeot από τον Σεπτέμβριο του 2016, μιλά αποκλειστικά στο Autohub για τη σημασία της ελευθερίας επιλογής του καταναλωτή ο οποίος θα πρέπει να έχει τον τελευταίο λόγο, ανεξαρτήτως των εκάστοτε νέων τεχνολογικών δεδομένων
Πώς καταλήξατε στην απόφαση να λανσάρετε ένα μοντέλο όπως το 508;
«Πρωταρχική μας επιθυμία είναι να είμαστε συνεπείς σε ό,τι εκπροσωπεί και θα συνεχίσει να εκπροσωπεί η Peugeot. Το λανσάρισμα του 508 είναι η υλοποίηση της υπόσχεσης που είχαμε δώσει πριν από δύο χρόνια. Ο λόγος που οδηγηθήκαμε σε αυτή την απόφαση είναι ότι το συγκεκριμένο αμάξωμα αποτελεί την ιδανική αποτύπωση για την εικόνα της φίρμας, ενώ οφείλω να σημειώσω ότι αυτό που βλέπετε πλαισιώθηκε με ριζικές αναβαθμίσεις σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς χάρη σε μια νέα ανάρτηση. Πέρα από αυτά και πάνω από κάθε επιχειρηματική σκοπιμότητα, δημιουργήσαμε το 508 διότι μπορούσαμε και θέλαμε να το δημιουργήσουμε».
Ολόκληρη τη συνέντευξη μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ:
- Σέρρες: Το πασχαλινό έθιμο των αυγομαχιών αναβιώνει κάθε Δευτέρα του Πάσχα στην Καστανούσσα
- Ερευνούν τον γιο του Nicolas Cage για επίθεση στη μητέρα του
- Φον ντερ Λάιεν: «Απαιτούμε δίκαιο ανταγωνισμό της Ευρώπης με την Κίνα»
- Η άνοδος του Ολυμπιακού στο Νο 47 της UEFA και τι θα γίνει αν σηκώσει την κούπα στη Νέα Φιλαδέλφεια
- Η επιμονή του Νετανιάχου να επιτεθεί στη Ράφα έκανε τη Χαμάς να σκληρύνει τη στάση της στις διαπραγματεύσεις
- Απολύτως εφικτό να εκλέξει η Νέα Αριστερά ευρωβουλευτές, τονίζει η Αχτσιόγλου