H νέα, αγωνιστικού προσανατολισμού έκδοση της 488 αποκαλύφθηκε νωρίτερα από το αναμενόμενο, χάρη σε μια διαρροή που προήλθε από forum της Ferrari, φέρνοντας στην επιφάνεια ορισμένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του νέου σκληροπυρηνικού μοντέλου του Maranello.

Εν πρώτοις, η νέα ειδική έκδοση πρόκειται να υιοθετήσει τα διακριτικά Pista μην αφήνοντας περιθώρια αμφιβολιών για τον ενδεδειγμένο τρόπο χρήσης της αλλά και για τις ανάγκες τις οποίες φιλοδοξεί να καλύψει, η εξέλιξή της.

Πέρα από τις ορατές αεροδυναμικές διαφοροποιήσεις που αφήνουν να διαφανούν οι πρώτες εικόνες της και οι οποίες υπόσχονται να βελτιώσουν τον αεροδυναμικό της συντελεστή κατά 20% συνεπικουρούμενων στοιχείων όπως οι αεροδυναμικοί διαχύτες από την 488 GTE του Le Mans, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η 488 Pista θα είναι ελαφρύτερη, ενώ στα σπλάχνα της θα βρεθεί μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 3,9 λίτρων twin turbo κινητήρα ο οποίος έχει ήδη αποκτήσει τον τίτλο του ισχυρότερου V8 που έχει παρουσιάσει ποτέ η Ferrari.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ανεπίσημες πληροφορίες η νέα εκδοχή του V8 αναμένεται να αποδίδει περί τους 700 ίππους ενώ θα είναι και κατά 10% ελαφρύτερη σε σχέση με το μέχρι σήμερα γνωστό σύνολο της 488.

Παράλληλα με την επιπλέον ισχύ, η 488 Pista θα επωφεληθεί από μια σειρά χαρακτηριστικών, σύμφωνων με τον νέο της προσανατολισμό και τα οποία συνοψίζονται σε ένα σπορ προδιαγραφών κιβώτιο ένα αντιστοίχως υψηλής απόκρισης και αυξημένης αμεσότητας σύστημα διεύθυνσης.

Επίσης για λόγους που συνδέονται με τον περιορισμό του βάρους, η Ferrari 488 Pista θα διαθέτει το υψηλότερο ποσοστό ανθρακονημάτων που έχει αξιοποιηθεί ποτέ σε μοντέλο της Ferrari, ενώ για τους ίδιους ακριβώς λόγους το παζλ θα συμπληρώσει ένα σετ τροχών 20 ιντσών ελαφρού κράματος με μειωμένο κατά 40% βάρος σε σχέση με αυτούς της βασικής έκδοσης της 488, τους οποίους θα «ντύνουν» ελαστικά Michelin Sport Cup2.

auto.in.gr