Εδώ και λίγα χρόνια, η ιταλική φίρμα συνεργάζεται με το ΜΙΤ, επιχειρώντας να διερευνήσουν το μέλλον της τεχνολογίας που βρίσκεται στην κορυφή της τετράτροχης πυραμίδας.

Ήδη από το 2016, ο επικεφαλής της Lamborghini, Stefano Domenicalli, παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση μια σειρά από μηχανικά και μη μέρη, αποτελούμενα από συνθετικά υλικά και βάσει μιας καινοτόμου μεθόδου ανασύνθεσης και χρήσης των αναθρακονημάτων, απ΄όπου προκύπτει ένα νέο υλικό το οποίο η Lamborghini αποκαλεί Forged Composites.

Πλέον ωστόσο η ιταλική φίρμα ετοιμάζεται να κάνει το επόμενο βήμα το οποίο θα αποτυπωθεί σε ένα νέο πρωτότυπο το οποίο θα αποκαλυφθεί στο πλαίσιο του EmTech MIT Conference και, σύμφωνα με τις συστάσεις θα αποτυπώνει το «sports car του μέλλοντος».

Προς το παρόν η Lamborghini δημοσιοποιεί μόνο ένα teaser image όπου το μόνο που προδίδεται είναι ένα σετ αιχμηρών LED φωτιστικών σωμάτων με ακτινοειδή σχεδίαση, που πλαισιώνονται από παραλληλόγραμμα LED και φυσικά το γνώριμο ταύρο στη συνήθη του θέση.

Αν και η Lamborghini δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά ή το μηχανικό σύνολο με το οποίο θα εξοπλίζεται το πρωτότυπο, οι πιθανότητες είναι υπέρ ενός υβριδικού συνόλου με ακόμα περισσότερες δυνατότητες από όσες υποσχόταν η πρώτη υβριδική ενασχόληση των Ιταλών με την μορφή της υβριδικής Asterion η οποία παρουσιάστηκε το 2015 και εξοπλιζόταν με plug-in υβριδικό σύνολο προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 900 ίππων.

Σε ό,τι αφορά τον «πραγματικό κόσμο» και ανεξαρτήτως του πρωτότυπου που θα αποτυπώσει το μέλλον, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πληροφορίες, η Lamborghini αναμένεται να «ασπαστεί» την υβριδική τεχνολογία στο μοντέλο που θα αντικαταστήσει την Huracan από το 2022 και το οποίο θα επωφεληθεί από νέας τεχνολογίας ελαφρύτερες μπαταρίες.

auto.in.gr