Στο μέλλον δεν θα υπάρχουν οδηγοί, μόνο επιβάτες. Και σε αυτούς πρέπει να δοθεί ο πρώτος λόγος. Αυτό ακριβώς είναι το σκεπτικό της Audi στο σχεδιασμό του πρωτότυπου Aicon το οποίο πραγματοποιεί την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Φρανκφούρτη.

Με μήκος που φτάνει 5,5 μέτρα, το Aicon στερείται πλήρως οποιουδήποτε συστήματος που θα μπορούσε να χρησιμεύσει στην ανάληψη του ελέγχου του από ανθρώπινο χέρι, υποκαθιστώντας το με ένα σύστημα αυτονομίας επίπεδου 5 και δίνοντας έμφαση σε μια εμπειρία μετακίνησης όπου τον πρώτο λόγο έχει η άνεση και η ενασχόληση των τεσσάρων επιβατών του με άλλα πράγματα με την συνδρομή μιας πληθώρας οθονών αφής που καλύπτουν κάθε του επιφάνεια -μέχρι και το παρμπρίζ και οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν ποικιλοτρόπως για ψυχαγωγία ή εργασία.

Υπό το σκεπτικό της πλήρους αυτονομίας, έχουν σχεδιαστεί και ορισμένα άλλα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου το οποίο αντικαθιστά τα παραδοσιακά φωτιστικά σώματα με οθόνες και προτζέκτορες μηνυμάτων στην άσφαλτο τα οποία θα μπορούν να διαβάσουν άλλα αυτόνομα οχήματα ή οι πεζοί.

Όπως εύκολα υποθέτει κανείς κάτω από την επιβλητική σιλουέτα του Aicon φιλοξενείται ένα πλήρως ηλεκτρικό σύνολο το οποίο δίνει έμφαση στην άνετη μετακίνηση σε ταχύτητες αυτοκινητοδρόμων και όχι στις επιδόσεις ή την επιτάχυνση. Το σύνολο αποτελείται από τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 350 ίππων. Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν μπαταρίες ιόντων λιθίου οι οποίες σύμφωνα με τις συστάσεις, εφόσον το Aircon κινείται σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα αρκούν για αυτονομία έως 800 χλμ. ενώ αρκούν 30 λεπτά για την αναπλήρωση του 80% της επαναφόρτισής τους.

auto.in.gr