Τρίτη ημέρα ταλαιπωρίας για τους επιβάτες της British Airways
Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η ταλαιπωρία των επιβατών της British Airways στο αεροδρόμιο του Χίθροου, καθώς ακόμη δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος της εταιρείας.
Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η ταλαιπωρία των επιβατών της British Airways στο αεροδρόμιο του Χίθροου, καθώς ακόμη δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος της εταιρείας.
Η αεροπορική εταιρεία σκοπεύει μέσα στην ημέρα να καταφέρει να οργανώσει το πρόγραμμα πτήσεών της, ωστόσο υπάρχουν «μεγάλες πιθανότητες» καθυστερήσεων. Γι’ αυτό συμβουλεύει τους επιβάτες να ελέγξουν τα στοιχεία των πτήσεών τους προτού ταξιδέψουν.
Το πρόβλημα που προκλήθηκε το Σαββατοκύριακο επηρέασε την πραγματοποίηση 1.000 πτήσεων.
Οι βρετανικές αερογραμμές είναι πιθανό να βρεθούν αντιμέτωπες με την καταβολή αποζημιώσεων οικονομικού ύψους 100 εκατομμυρίων στερλινών.
«Ζητούμε ξανά συγνώμη στους πελάτες για την ταλαιπωρία και τους ευχαριστούμε για την υπομονή τους» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η British Airways.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ανταρκτική: Γραμματοκιβώτιο με βασιλική σφραγίδα στο …τέλος του κόσμου
- Γουόρεν Μπάφετ: Οι 7 χρυσές οικονομικές συμβουλές του «Σοφού της Όμαχα»
- Δώδεκα μήνες με τον Τραμπ: Η Ευρώπη αντιμέτωπη με δασμούς και πολιτική αβεβαιότητα
- Ράμμος για Φλώρινα: Θα τραγουδάμε ό,τι θέλουμε σε όποια γλώσσα θέλουμε
- Ύπνος: Τα δέκα λάθη που μπορούν να τον «χαλάσουν»
- Μακεδονικά φαντάσματα
