Τρίτη ημέρα ταλαιπωρίας για τους επιβάτες της British Airways
Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η ταλαιπωρία των επιβατών της British Airways στο αεροδρόμιο του Χίθροου, καθώς ακόμη δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος της εταιρείας.
Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η ταλαιπωρία των επιβατών της British Airways στο αεροδρόμιο του Χίθροου, καθώς ακόμη δεν έχουν λυθεί τα προβλήματα που προκλήθηκαν από την διακοπή λειτουργίας του ηλεκτρονικού συστήματος της εταιρείας.
Η αεροπορική εταιρεία σκοπεύει μέσα στην ημέρα να καταφέρει να οργανώσει το πρόγραμμα πτήσεών της, ωστόσο υπάρχουν «μεγάλες πιθανότητες» καθυστερήσεων. Γι’ αυτό συμβουλεύει τους επιβάτες να ελέγξουν τα στοιχεία των πτήσεών τους προτού ταξιδέψουν.
Το πρόβλημα που προκλήθηκε το Σαββατοκύριακο επηρέασε την πραγματοποίηση 1.000 πτήσεων.
Οι βρετανικές αερογραμμές είναι πιθανό να βρεθούν αντιμέτωπες με την καταβολή αποζημιώσεων οικονομικού ύψους 100 εκατομμυρίων στερλινών.
«Ζητούμε ξανά συγνώμη στους πελάτες για την ταλαιπωρία και τους ευχαριστούμε για την υπομονή τους» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η British Airways.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Σασουόλο – Φιορεντίνα 3-1: O… κατήφορος των «βιόλα» συνεχίζεται
- Μεντιλίμπαρ: «Ο Ελ Κααμπί είναι χαρούμενος εδώ, θέλει να βοηθάει την ομάδα»
- Δωρεάν εργαλεία AI σε φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων από την Google
- Η βαθμολογία της Super League μετά τη νίκη του Ολυμπιακού επί του ΟΦΗ
- Bundesliga: Ασταμάτητη με νέα «πεντάρα» η Μπάγερν Μονάχου – Γκολ και ασίστ με την Άουγκσμπουργκ ο Γιαννούλης (vids)
- Σκάνδαλο στην Ιταλία: Έρευνα για Gucci, Prada, Givenchy και άλλους οίκους για εκμετάλλευση εργατών
