Με την πώληση ενός εκατομμυρίου ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων έως το 2025 σχεδιάζει να ανταποκριθεί ο γερμανικός όμιλος στα αυστηρότερα κριτήρια για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής εξέλιξης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων της VW, Τhomas Lieber.

«Είναι εξαιρετικά απλό, η υπό επεξεργασία νομοθεσία σε πολλές περιοχές του κόσμου σημαίνει ότι κάθε μεγάλος κατασκευαστής είναι υποχρεωμένος να προσφέρει ηλεκτροκίνηση», επεσήμανε χαρακτηριστικά το στέλεχος της VW.

Προκειμένου να καταστεί αυτό εφικτό, ο γερμανικός όμιλος αναμένεται να προσθέσει στην γκάμα του 20 νέα μοντέλα με ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά σύνολα έως το 2020 μεταξύ των οποίων η έκδοση παραγωγής του Mission E electric αλλά και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Audi Q6.

Στην καρδιά της νέας επιθετικότερης πολιτικής του ομίλου σε ό,τι αφορά τα ηλεκτροκίνητα οχήματα θα βρεθεί μια νέα υπό εξέλιξη, ευέλικτη αρχιτεκτονική η οποία φέρει την κωδική ονομασία MEB και η οποία θα φιλοξενήσει μια ευρεία γκάμα αυτοκινήτων του ομίλου με τα διακριτικά των διαφορετικών αυτοκινητοβιομηχανιών που στεγάζει το VW Group.

Σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά των νέων ηλεκτρικών του ομίλου VW, αναμένεται να προσφέρουν αυτονομία που θα φτάνει έως και τα 500 χλμ. ενώ ήδη οι ιθύνοντες του γερμανικού ομίλου φέρονται να διερευνούν το ενδεχόμενο εξέλιξης και μιας δεύτερης ηλεκτρικής πλατφόρμας η οποία θα προορίζεται για τα μεγαλύτερα και πιο πολυτελή μοντέλα.

Επιπλέον όπως σημειώνουν τα στελέχη του ομίλου που τώρα προσφέρει τρία αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα (VW e-up! VW e-Golf και Audi R8 e-tron) και έξι plug-in υβριδικά (VW Golf GTE, Passat GTE, Αudi A3 Sportback e-tron, Q7 e-tron quattro, Porsche Panamera S E-Hybrid και Cayenne S E-Hybrid), ήδη οι υφιστάμενες γραμμές παραγωγής μπορούν να υποστηρίξουν την κατασκευή 75.000 μονάδων ετησίως, αν υπάρξει η αντίστοιχη ζήτηση η οποία, ωστόσο, όπως επισημαίνεται επί του παρόντος, είναι ασθενής.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις η παραγωγή του VW e-Golf αναμένεται να ανέλθει φέτος τις 12.100 μονάδες ενώ αυτές του Golf GTE τις 13.400 μονάδες. Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα όπως το VW e-up! το οποίο ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το 2013 αλλά και τo σχετικά πρόσφατο Passat GTE, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η παραγωγή αντίστοιχων εκδόσεων αναμένεται να φτάσει έως το τέλος της χρονιάς τις 103.000 μονάδες -συνολικά από καταβολής τους.

Σε κάθε περίπτωση, όπως δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής της VW, Thomas Ulbrich σε πρόσφατη εκδήλωση στο Wolfsburg, αν υπάρξει αύξηση της ζήτησης σε ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις μοντέλων η γερμανική φίρμα είναι σε θέση να διπλασιάσει άμεσα και την αντίστοιχη παραγωγή.

auto.in.gr