Σε μια ακόμα παγκόσμια ανάκληση με «αντικείμενο» τα Fit και Vezel -όπως ονομάζονται τα γνωστά Jazz και HR-V στην ιαπωνική και στην αμερικανική αγορά- προχωρά η Honda η οποία συνεχίζει να αντιμετωπίζει προβλήματα ποιότητας στα συμπαγών διαστάσεων μοντέλα της τα οποία έχουν ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική και πολλά κοινά μηχανικά και μη, μέρη.

Αυτή την φορά, η ανάκληση η οποία είναι η έκτη σε διάστημα μόλις τριών ετών για το Fit, αφορά 238.000 οχήματα σε όλο τον κόσμο. Σύμφωνα με επίσημες πηγές στο ιαπωνικό υπουργείο μεταφορών η απόφαση «πυροδοτήθηκε» αφενός από έξι περιστατικά πυρκαγιάς που συνδέονται με πρόβλημα στην μονάδα ελέγχου των ηλεκτρικών μερών των αυτοκινήτων και αφετέρου από δύο περιστατικά συγκρούσεων που αποδόθηκαν σε αστοχία του συστήματος υποβοήθησης του τιμονιού.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, τα 160.000 από τα συνολικά 238.000 Jazz/Fit και HR-V/Vezel έχουν διατεθεί στην ιαπωνική αγορά, ενώ για τα υπόλοιπα αναμένονται οι σχετικές ανακοινώσεις.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα προβλήματα που συνδέονται με τις ανακλήσεις του Jazz/Fit οδήγησαν την Honda σε σημαντικές ανακατατάξεις στην ηγετική της ομάδα, ενώ όπως φέρεται να δήλωσε ο νέος πρόεδρος του ομίλου, Takahiro Hachigo στον ιαπωνικό Τύπο, πηγή των προβλημάτων των τελευταίων ετών που σχετίζονται με την ποιότητα των αυτοκινήτων της Honda αποτελεί το υπέρμετρα φιλόδοξο σχέδιο για την παγκόσμια ανάπτυξη της που η εταιρεία του δεν μπόρεσε να διαχειριστεί.

Για αυτό το λόγο εξάλλου και η Honda προχώρησε προσφάτως σε σημαντικές ανακατατάξεις οι οποίες εκτός από τα στελέχη επεκτάθηκαν και σε ολόκληρα τμήματα.

Ενδεικτικό είναι ότι υπό την ισχύ των πρόσφατων αλλαγών, το τμήμα του προϊοντικού σχεδιασμού το οποίο είναι υπεύθυνο για τη δρομολόγηση νέων προϊόντων εντάσσεται πλέον και είναι ουσιαστικά «υπόλογο» στο τμήμα έρευνας και εξέλιξης σε μια προσπάθεια ενδελεχέστερου ελέγχου και καλύτερης υλοποίησης των υπό κατασκευή προϊόντων των Ιαπώνων.

auto.in.gr