Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη της «απλής» coupe εκδοχής της C-Class, η γερμανική φίρμα σκιαγραφεί τις κορυφαίες εκδόσεις του νέου της coupe μοντέλου με την υπογραφή του Affalterbach.

Οι δύο εκδόσεις της Mercedes-AMG C 63 Coupe –απλή και S- διαθέτουν όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που καθιστούν αναγνωρίσιμες τις προτάσεις της AMG, με στοιχεία όπως οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, το splitter μπροστά και η χαρακτηριστική γρίλια με τα διακριτικά του βελτιωτικού οίκου των Γερμανών.

Το καπό κατασκευάζεται από αλουμίνιο ενώ στο πίσω τμήμα τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα πλαισιώνει ο νέος αεροδυναμικός διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της σπορ εξάτμισης.

Αντίστοιχα αναβαθμισμένη είναι και η εικόνα του εσωτερικού όπου ξεχωρίζουν τα σπορ καθίσματα, το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος και φυσικά τα διακριτικά του Affalterbach που σηματοδοτούν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της έκδοσης.

Φυσικά όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά έρχονται να υπογραμμίζουν την παρουσία του διπλά υπετροφοδοτούμενου V8 που φιλοξενείται κάτω από το καπό των AMG εκδόσεων της coupe C-Class.

Στην περίπτωση της λιγότερο ισχυρής έκδοσης, ο κινητήρας των 4,0 λίτρων αποδίδει 476 ίππους και 650 Nm ροπής και συνδυάζεται με το επτά σχέσεων κιβώτιο AMG Speedshift MCT επιτρέποντας στο γερμανικό coupe να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα –ή σε 290 χλμ./ώρα σε συνδυασμό με το προαιρετικό εξοπλιστικό πακέτο AMG Driver Package.

Για εκείνους που αναζητούν κάτι ακόμα ισχυρότερο η Mercedes-AMG C 63 Coupe S, έχοντας στη διάθεση της 510 ίππους και 700 Nm ροπής από την ισχυρότερη εκδοχή του παραπάνω κινητήρα, επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα- ή σε 290 χλμ./ώρα αν επιλέξει το AMG Driver Package.

Τις προδιαγραφές των κορυφαίων εκδόσεων της C-Class Coupe συμπληρώνει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενεργές βάσεις στήριξης κινητήρα που προσαρμόζονται στις οδηγικές συνθήκες, βελτιστοποιώντας το κέντρο βάρους και το σύστημα ενεργής ανάρτησης AMG Ride Control, με τα ενεργά αμορτισέρ τα οποία προστίθενται στο εξοπλιστικό παλμαρέ επιπλέον των διαφοροποιήσεων που έγιναν για την coupe όπως η χαμηλωμένη ανάρτηση και τα μεγαλύτερα μετατρόχια πίσω, συντείνοντας σε ένα ακόμα δυναμικότερο προφίλ.

auto.in.gr