Η συνεχής πτώση των ποσοστών τηλεθέασης του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1 φαίνεται πως δεν συγκινεί τον B. Ecclestone, ο οποίος με δηλώσεις του έκανε σαφές πως δεν τον ενδιαφέρουν οι νεότερες γενιές, καθώς δεν αποτελούν το κοινό στο οποίο απευθύνονται οι βασικοί χορηγοί του σπορ.

«Αν έχεις μια φίρμα που θέλεις να τοποθετήσεις μπροστά στα μάτια εκατοντάδων εκατομμυρίων ανθρώπων τότε αυτό μπορώ να το κάνω με ευκολία μέσω των τηλεοπτικών δεκτών.

Τώρα μου λέτε ότι θα πρέπει να βρω ένα μέσο ώστε να κάνω τους 15χρονους να βλέπουν F1 γιατί κάποιος θέλει να προβάλει μια νέα φίρμα σε εκείνους; Δεν πρόκειται να ενδιαφερθούν.

Τα νέα παιδία θα δουν τη Rolex, αλλά πρόκειται να αγοράσουν κάτι; Δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Ο άλλος χορηγός μας είναι η UBS – τα παιδία δεν νοιάζονται για τραπεζικές υπηρεσίες. Δεν διαθέτουν χρήματα για να τοποθετήσουν σε τράπεζες.

Δεν γνωρίζω γιατί κάποιοι θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση στη νέα γενιά. Γιατί θέλουν να το κάνουν αυτό; Πρόκειται να πουλήσουν κάτι; Τα περισσότερα από αυτά τα παιδία δεν διαθέτουν χρήματα.

Προτιμώ να απευθύνομαι σε έναν 70χρονο, ο οποίος διαθέτει αρκετά μετρητά. Δεν υπάρχει, λοιπόν, κάποιος λόγος να προσεγγίσω αυτά τα παιδία γιατί δεν πρόκειται να αγοράσουν κάποια από τα προϊόντα που προβάλλονται εδώ και αν οι διαφημιστές στοχεύουν σε αυτό το κοινό θα είναι καλύτερα να προβληθούν στην Disney, δήλωσε ο B. Ecclestone σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στον Τύπο.

auto.in.gr