Χρυσοχοΐδης: Χρειάζονται κίνητρα και υποδομές για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Την περιβαλλοντική διάσταση της χρήσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Μ.Χρυσοχοΐδης σε ημερίδα, χωρίς να παραλείψει να αναφέρει ότι χρειάζεται να γίνουν πολλά από την Πολιτεία για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Χρειάζονται τεχνολογικές βελτιώσεις, υποδομές και κίνητρα, είπε. Αναφέρθηκε στη συνεργασία με το ΥΠΟΙΚ για τα κίνητρα που θα δοθούν, αλλά και με το ΥΠΕΚΑ μαζί με το οποίο θα οριστούν οι προϋποθέσεις για ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης μέχρι το 2020.
Η ηλεκτροκίνηση και οι νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες που προκύπτουν από τη διείσδυση της αναλύθηκαν σε ημερίδα που συνδιοργάνωσαν το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, ο Γερμανικός Οργανισμός Προώθησης Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου, το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, ο Σύνδεσμος Εταιρειών Φωτοβολταϊκών και η Ελληνική Επιστημονική Ένωση Αιολικής Ενέργειας, στην Αίγλη Ζαππείου.
Την περιβαλλοντική διάσταση της χρήσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τόνισε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, απευθύνοντας χαιρετισμό, ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει, ότι πρέπει να υπάρξει μέριμνα από πλευράς της πολιτείας για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και για τη διαμόρφωση του κατάλληλου θεσμικού πλαισίου για την ανάπτυξη των υποδομών.
Ειδικότερα, ανέφερε, ότι χρειάζονται σημαντικές τεχνολογικές βελτιώσεις, πολλές μέριμνες χρειάζονται από την πλευρά της πολιτείας για υποδομές, για να αρχίσει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, να αποτελεί πραγματική εναλλακτική λύση, έτσι ώστε «να μειώσουμε τη ρύπανση, αλλά και την κατανάλωση τεραστίων ποσοτήτων πετρελαίου, που εισάγουμε πολύ ακριβά στη χώρα μας».
Πρόσθεσε επίσης, ότι χρειάζεται να υπάρξει μέριμνα και σε ό,τι αφορά στο θέμα της φόρτισης αλλά και το θέμα της ανακύκλωσης των μπαταριών.
Ο κ. Χρυσοχοΐδης αναφέρθηκε ακόμη στη συνεργασία των υπουργείων Υποδομών και Οικονομικών για την οριοθέτηση των οικονομικών κινήτρων για τη χρήση ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ μαζί με το υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής θα οριστούν οι στόχοι και οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης μέχρι το 2020.
«Η ηλεκτροκίνηση κάνει τα πρώτα της βήματα στη Γερμανία, αν και παραδείγματα ηλεκτροκίνητων οχημάτων υπάρχουν ήδη από το τέλος του δέκατου ένατου αιώνα στη Γερμανία, αλλά και στην Ελλάδα από τη δεκαετία του εβδομήντα» ανέφερε ο πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Μ.Μαΐλλης.
Τέλος, η εκπρόσωπος του Γερμανικού Οργανισμού Προώθησης Επενδύσεων, αναφέρθηκε στις πρωτοβουλίες από γερμανικής πλευράς, στα έργα-φάρους, στις πιλοτικές περιφέρειες που έχει δημιουργήσει η Γερμανία, προκειμένου να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στην τεχνολογική ανάπτυξη.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Έτσι πάει να «δέσει» την κατηγορία για «εγκληματική οργάνωση» κατά αγροτών από την Κρήτη η κυβέρνηση
- Παντελής Παντελίδης: Εκδικάστηκαν οι αποζημιώσεις για το τροχαίο – Τι θα λάβουν οι επιβάτιδες
- «Κάντο, κάντο, κάντο» – Μικροί, μοχθηροί άνθρωποι και ο Σατανάς μέσα στο μυαλό του δολοφόνου τον Τζον Λένον
- Η Συμμαχία των Προθύμων αισιοδοξεί για την Ουκρανία, όμως το εδαφικό παραμένει «αγκάθι» για πιθανή συμφωνία
- Capital Link: Καταλύτης ανάπτυξης τα νέα έργα υποδομών στην Ελλάδα
- Πανσερραϊκός – Παναιτωλικός 0-1: Διπλό στις Σέρρες με «υπογραφή» Ματσάν


