Subaru Legacy 2015: Γνωστή συνταγή, άλλη γεύση
Ο φωτογραφικός φακός συνέλαβε τη μελλοντική ναυαρχίδα της ιαπωνικής φίρμας σε δοκιμές εξέλιξης επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Διαθέσιμο σε τετράθυρη και SW έκδοση, το Legacy ήταν ανέκαθεν η πιο εξεζητημένη επιλογή στη γκάμα της Subaru λόγω τιμής πώλησης και κυβισμού κινητήρων.
Τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά το καθιστούν περισσότερο δημοφιλές στις ΗΠΑ, ωστόσο η επόμενη γενιά του δοκιμάζεται ήδη στους ευρωπαϊκούς δρόμους, καθώς το σχεδιαζόμενο downsizing αποσκοπεί στην επανατοποθέτηση του μοντέλου στις μεγάλες αγορές της γηραιάς ηπείρου.
Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες, βρίσκεται πολύ κοντά στην τελική έκδοση παραγωγής, η οποία θα διατίθεται από τα τέλη του 2014, ως Model Year 2015, διατηρώντας τον πενταετή κύκλο ζωής των μοντέλων της Subaru.
Πέρα από το βαρύ καμουφλάζ, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι τα βασικά αισθητικά στοιχεία του νέου Legacy προέρχονται από το WRX concept που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Νέας Υόρκης, την άνοιξη του 2013.
Η ορθογώνια γρίλια, το coupe προφίλ της τετράθυρης έκδοσης, το σχήμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων και η συμμετρική τετρακίνηση παραμένουν κυρίαρχα στοιχεία της ύπαρξης του Legacy, ενώ στη βάση της γκάμας των κινητήρων θα υπάρχει αρχικά ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 2,5 λίτρων, ισχύος 173 ίππων και ο δίλιτρος diesel απόδοσης 150 ίππων.
Οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ μηχανικού κιβωτίου έξι ταχυτήτων ή του αυτόματου CVT συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, που θα περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου.
Αναμένεται, επίσης, να επιβεβαιωθεί η κυκλοφορία έκδοσης με τα διακριτικά GT, όχι όμως με τον γνωστό κινητήρα των 2,5 λίτρων αλλά με τον δίλιτρο turbo που τοποθετείται ήδη στο νέο Forester και για την περίσταση θα αποδίδει περίπου 250 ίππους.
Στα πλάνα της Subaru περιλαμβάνεται και η εξέλιξη υβριδικής έκδοσης, στο πλαίσιο της στρατηγικής Subaru Motion-V για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων των μοντέλων της κατά περίπου 30%, ως το 2015-2016.
Αυτή η υβριδική έκδοση θα αντικαταστήσει, ως κορυφαία στη γκάμα του Legacy, την εξακύλινδρη R των 3,6 λίτρων.
Παράλληλα, οι Ιάπωνες κάνουν λόγο για πλήρη αναβάθμιση του θαλάμου επιβατών, εστιάζοντας στη χρήση ποιοτικότερων υλικών και στην υιοθέτηση ενός «καθαρότερου» design, απαλλαγμένου από υπερβολές του παρελθόντος.
AUTOMEDIA
- NBA: Πιθανή «μετακόμιση» στη Euroleague βλέπουν οι Αμερικανοί για το Νο2 στο draft του 2020
- Ακραία καιρικά φαινόμενα στην Ευρώπη – Οι καύσωνες και οι πλημμύρες που σημάδεψαν το 2025
- Ευρώ: H Βουλγαρία στο κατώφλι του ενιαίου νομίσματος
- Γιώργος Μαζωνάκης: «Φτάνει! Η υπομονή είναι αρετή»
- Η AfD ετοιμάζεται να αλλάξει τη Γερμανία
- Απαγορεύσεις, AI slop και chatbots που δοξάζουν τον Χίτλερ: Τα μεγαλύτερα σκάνδαλα στα social media φέτος
