Η πολυτάλαντη αμερικανίδα Τζένιφερ Λόπεζ ή «J.Lo.», όπως αγαπάνε να την αποκαλούν οι θαυμαστές της, έχει πολλές ιδιότητες: είναι χορεύτρια, ηθοποιός, τραγουδίστρια, στιχουργός, συνθέτρια και σχεδιάστρια μόδας. Είναι όμως και μια από τις πιο ακριβοπληρωμένες λατίνες ηθοποιούς στην ιστορία του Hollywood. Σήμερα έχει γενέθλια και σβήνει 44 κεράκια!

Από μικρή ενδιαφερόταν για το χορό. Σε ηλικία επτά ετών, η μικρή Τζένιφερ έκανε την πρώτη της περιοδεία σε ολόκληρη τη Νέα Υόρκη, μαζί με τις άλλες μαθήτριες της σχολής μπαλέτου που παρακολουθούσε. Από τότε, άρχισε μια λαμπρή καριέρα στον κλασικό και μοντέρνο χορό, συμμετέχοντας σε πολλές αξιόλογες παραστάσεις.

Στα δεκαέξι της, έκανε ένα μικρό διάλειμμα, για να πατήσει στα μονοπάτια του κινηματογράφου, παίζοντας στην ταινία «My Little Girl» με πρωταγωνίστρια τη Στιούαρτ Μάστερσον.

Η αγάπη της για το χορό την απομάκρυνε από τα πλατό, αλλά αυτή η επιλογή της αποδείχτηκε σωστή, αφού κέρδισε, στη συνέχεια, υποτροφία για μια ανώτερη ακαδημία χορού στο Μανχάταν.

Η μητέρα της, που δεν είχε συμβιβαστεί με την ιδέα της καλλιτεχνικής καριέρας για την κόρη της, προσπάθησε να την αποτρέψει και σε πρώτη φάση της έκοψε το χαρτζιλίκι. Έτσι η αποφασισμένη Τζένιφερ αποχαιρέτησε την οικογενειακή στέγη και για να συμπληρώνει το εισόδημά της, έπιασε δουλειά σε ένα δικηγορικό γραφείο.

Επί ενάμιση χρόνο έτρεχε από οντισιόν σε οντισιόν χωρίς αποτέλεσμα, μέχρι που έλαβε πρόσκληση για να συμμετάσχει σε μια μουσικοχορευτική τουρνέ στην Ιαπωνία.

Μια από τις επόμενες προσκλήσεις ήταν από το τηλεοπτικό κανάλι FOX, για τη σειρά «South Central» και ακολούθησαν και άλλες προτάσεις από το κανάλι, όπως για τη σειρά «Second Chances» και τη σειρά «Hotel Malibu».

Το 1995 έκανε το μεγάλο άλμα στα κινηματογραφικά πλατό, με ένα ενδιαφέρον ρόλο, πλάι στους Γουέλσι Σνάιπς (Welsey Snipes) και Γούντι Χάρελσον (Woody Harrelson) στην ταινία «Money Train».

Το Hollywood την αγκαλιάζει
Η πραγματική πορεία για τη δόξα ήρθε το 1997, όταν οι παραγωγοί του Hollywood βρίκαν στο πρόσωπό της την κατάλληλη γυναικεία παρουσία για να ενσαρκώσει την αδικοχαμένη ντίβα Σελένα Κουινταλίνα Πέρεζ (Selena Quintalina Perez) σε ένα μεγαλειώδες βιογραφικό αφιέρωμα για την Τετζιάνο (Tejano).
Μετά την καταιγιστική επιτυχία της «Σελένα», οι προτάσεις για κινηματογραφικές ταινίες άρχισαν να πέφτουν βροχή και τα όνειρά της, να ερμηνεύσει ρόλους δίπλα σε καταξιωμένους ηθοποιούς, δεν άργησαν να επαληθευτούν!

Το 1998 την είδαμε στο πλευρό του Τζορτζ Κλούνεϊ (George Clooney) στην ταινία «Out Of Sight». Ο χαρακτήρας που ερμήνευσε την ανακήρυξε επάξια ως την πιο ακριβοπληρωμένη λατίνα ηθοποιό της ιστορίας του Hollywood, με αμοιβή που ξεπερνούσε το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Στο μεταξύ είχαν προηγηθεί συνεργασίες με τους σκηνοθέτες Όλιβερ Στόουν στο «U Turn», με τον Φράνσις Φορντ Κοπολα στο «Jack» και με τον Ρόμπιν Γουίλιαμς συμπρωταγωνιστή, καθώς και στο «Ανακόντα» μαζί με τους Γιόν Βόιντ, Έρικ Στολτζ και Άις Κιούμπ.
Μετά το «Out of Sight» η Τζένιφερ δάνεισε τη φωνή της στην ταινία κινουμένων σχεδίων «Antz» (1998), ενώ το 1999 πρωταγωνίστησε στην ταινία «Thieves». Στα τέλη του 2000 προβλήθηκε η ταινία επιστημονικής φαντασίας «The Cell» και ένα χρόνο αργότερα ακολούθησαν οι ταινίες «Wedding Planner», «Angel Eyes» και «Untitled Frida Kahlo».

Το 2002, πρωταγωνίστησε σε δύο επιτυχημένες, εμπορικά, ταινίες. Ο λόγος για το θρίλερ «Enough» και τη ρομαντική κωμωδία «Maid in Manhattan», όπου ενσάρκωσε μια μαχόμενη καμαριέρα.
Ακολούθησαν πολλά χρόνια επιτυχίας στον κινηματογράφο και συνεργασίες που άφησαν εποχή, όπως αυτή με την Τζέιν Φόντα στην ταινία «Monster-in-Law» και με την Κάμερον Ντίαζ στο «What to Expect When You’re Expecting» το 2012.

..

Η μουσική
Εκτός από τρία κορυφαία βραβεία που της απονεμήθηκαν το 1998 -«ΑLMA Awards» για την καλύτερη ηθοποιό, «Lasting Image Award» και «Lone Star Film & Television Award» – είχε, αναμφισβήτητα, ξυπνήσει και πάλι το πάθος της για το χορό και το τραγούδι. Επόμενος ρόλος, αυτός της απόλυτης Show woman.
Το πρώτο της single με τίτλο «If you had my love» εκτοξεύτηκε κατ’ ευθείαν στο Νο 1 του Billboard chart και έγινε πλατινένιο με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις. Από τότε, η μια επιτυχία διαδέχεται την άλλη και η Τζένιφερ ξέρει πάντα να παραμένει στην κορυφή.

Πληροφορίες: Wikipedia
Επιμέλεια: Χ. Φωτιάδη


Οι ταινίες:
Η Εποχή των Παγετώνων 4: ο Χορός των Ηπείρων (2012)

Η επιστροφή της αγαπημένη παρέα της «Εποχής των Παγετώνων» σε μια νέα, συναρπαστική και γεμάτη γέλιο περιπέτεια!! Η Jennifer Lopez χαρίζει τη φωνή της στην πρωτοεμφανιζόμενη Σίρα ,τη φίλη του Ντιέγκο.

Τι να Περιμένεις Όταν Είσαι Έγκυος (2012)

Πέντε ζευγάρια που οι ζωές τους αλληλοσυνδέονται, βλέπουν την πραγματικότητά τους να γίνεται άνω κάτω εν όψει της επικείμενης άφιξης ενός μωρού…

The Back-Up Plan (2012)

Καθώς το μωρό τούς «χτυπάει την πόρτα», οι δύο πρωταγωνιστές ανακαλύπτουν πως δεν γνωρίζουν τίποτα ο ένας για τον άλλον, εκτός από το ορμονικό χάος και τις προετοιμασίες για τον τοκετό!

El Cantante (2006)

Μια ταινία-πορτραίτο του θρύλου της μουσικής salsa Hector Lavoe, του ανθρώπου που πρώτος έφερε τη μουσική της Καραϊβικής στη latin κοινότητα της Νέας Υόρκης τη δεκαετία του ’60. Η πολυκύμαντη ζωή του είχε ως καταλύτη τη γυναίκα της ζωής του, Puchi.
Αγεφύρωτες Σχέσεις (2005)

Το χρονικό της συμφιλίωσης δύο ατόμων που τη σχέση τους σκιάζει ένας θάνατος. Ο Σουηδός σκηνοθέτης, Λάσε Χάλστρομ, εικονογραφεί την ιστορία μιας γυναίκας που πάει να ζήσει με τον πεθερό της, μολονότι γνωρίζει ότι θεωρείται υπεύθυνη για το χαμό του γιου του. Μπολιάζει το στόρι με σύγχρονα θέματα (κακοποίηση γυναικών, οικολογικές ευαισθησίες) και υπογράφει μια συγκινητική ταινία.

Κακιά Πεθερά (2005)

Το κοινό τίμησε την επιστροφή της Φόντα στην οθόνη: Υψηλές εισπράξεις σε ΗΠΑ και Ευρώπη και μια καλή θέση στο ελληνικό Box Office. Η ταινία εικονογραφεί την αναμέτρηση δύο γυναικών που πρόκειται να γίνουν νύφη και πεθερά.

Γλυκός Μπελάς (2004)

Ύμνος στους δεσμούς της οικογένειας και στη ρήση που θέλει το χρήμα να μη συνεπάγεται την ευτυχία. Ο Aφλεκ υποδύεται ένα χήρο και άνεργο πατέρα, που ονειρεύεται να βρεθεί ξανά στο λαμπερό κόσμο των σταρ και της δημοσιότητας. Η ανήλικη κόρη του και μια υπάλληλος σε βιντεοκλάμπ θα του δείξουν πόσο σημαντικό είναι να θυσιάζεις τα «μεγαλεία» για χάρη των δικών σου ανθρώπων. Πρόκειται για μια τυποποιημένη ρομαντική κομεντί, που όμως έχει στιγμές σπιρτάδας, αφού στο τιμόνι βρίσκεται ο πρώην αθυρόστομος σκηνοθέτης της ταινίας «Υπάλληλοι», ο Κέβιν Σμιθ.

Χορεύετε; (2004)

Κομεντί, με ήρωα ένα δικηγόρο που μαθαίνει χορό κρυφά από τη γυναίκα του. Εκείνη νομίζει ότι την απατά, αλλά εκείνος έχει μαγευτεί από τη γοητεία των βημάτων και της μουσικής, μαθητεύοντας πλάι σε μια όμορφη Λατινοαμερικάνα. Πρόκειται για χολιγουντιανό προϊόν που στηρίζεται στη λάμψη των σταρ και δεν προσβάλει ούτε την αισθητική ούτε τη νοημοσύνη του θεατή.

Gigli, ένας Ζόρικος Έρωτας (2003)

Ο Ζίλι, ένας νεαρός που εργάζεται για το οργανωμένο έγκλημα, καλείται να απάγει τον αδελφό κάποιου ομοσπονδιακού εισαγγελέα. Έκπληκτος ανακαλύπτει ότι η ίδια δουλειά έχει ανατεθεί και στη Ρίκι, μια γοητευτική «συνάδελφό» του.

Αρκετά! (2002)

Η ηρωίδα ζει το τέλειο παραμύθι: ένας επιτυχημένος γάμος, άφθονα χρήματα και ένα παιδί. Το όνειρό της καταρρέει όταν ανακαλύπτει ότι ο σύζυγός της την απατά και μάλιστα σε μόνιμη βάση. Αντιδρά, αλλά εισπράττει ένα χαστούκι και μια γερή γροθιά στο πρόσωπο. Στην κυριολεξία δραπετεύει από το ίδιο της το σπίτι και μαζί με την κόρη της βρίσκονται κυνηγημένες στα τέσσερα σημεία της Αμερικής. Τελικά, έχοντας εξαντλήσει όλα τα νόμιμα περιθώρια και όλα τα αποθέματα καλοσύνης, μεταμορφώνεται σε… Ράμπο και καλεί το βίαιο σύζυγο σε μονομαχία! Το Χόλιγουντ είχε πάντα ξεκάθαρη θέση στα φλέγοντα θέματα (επιφανειακή εκτόνωση του θεατή και όχι εμβάθυνση στο πρόβλημα) και το «Enough!» δεν ξεφεύγει από τον κανόνα.

Η Καμαριέρα (2002)

Η Σταχτοπούτα στο πιο… σοκολατί και όχι τόσο «ζαχαρωμένη» όσο σε άλλες χολιγουντιανές παραγωγές. Ένα σενάριο που λέγεται ότι είχε γραφτεί για την Τζούλια Ρόμπερτς περνά από τη Σάντρα Μπούλοκ και τη Χίλαρι Σουόνκ και καταλήγει τελικά στη διάσημη μελαχροινή καλλονή, που εδώ υποδύεται μια καμαριέρα σε πολυτελές ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης. Μια παρεξήγηση θα τη φέρει κοντά σε κάποιον ανερχόμενο νεαρό πολιτικό και η μοίρα θα της παίξει άσχημα παιχνίδια έως ότου «ζήσουν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα». Η «Καμαριέρα» είναι μια συμβατική. Η Λόπεζ απέσπασε μια υποψηφιότητα για Χρυσό Βατόμουρο Χειρότερης Ερμηνείας. Ωστόσο, σε οικιακή προβολή, βλέπεται ευχάριστα χάρη στους δευτερεύοντες ρόλους, αλλά και το ίδιο το θέμα που πάντα συγκινεί το ευρύ κοινό.

Angel Eyes (2001)

Μία αστυνομικός του σαν Φρανσίσκο με εξαιρετικά βίαιη συμπεριφορά συναντά και ερωτεύεται έναν παράξενο, μελαγχολικό άνδρα, ο οποίος περιφέρεται στην πόλη κάνοντας καλές πράξεις.

Ο Γάμος του Εραστή μου (2001)

Το Χόλιγουντ ανακαλύπτει ξανά τη ρομαντική κομεντί: μία δραστήρια κοπέλα που διοργανώνει γαμήλιες τελετές γνωρίζει τυχαία και ερωτεύεται έναν παιδίατρο. Λίγο αργότερα μαθαίνει ότι το νέο της φλερτ είναι μέλλων γαμπρός στο γάμο που εκείνη καλείται να οργανώσει τους επόμενους τρεις μήνες.

Το Κελί (2000)

Ένα βιντεοκλίπ μεγάλης διάρκειας είναι η ταινία μέσω της οποίας έγινε πρωταγωνίστρια η Λατινοαμερικανίδα καλλονή: μπαρόκ αισθητική, χώροι της φαντασίας, εφιαλτικά ντεκόρ και τερατόμορφα πλάσματα που «κατοικούν» στα ενδότερα ενός ταραγμένου νου. Αφαιρώντας το εντυπωσιακό περίβλημα, έχουμε ένα απλοϊκό αστυνομικό θρίλερ, σκηνοθετημένο με νεύρο. Διαβάστε επίσης: