Μια ακόμα επικοινωνιακή καμπάνια παρουσιάστηκε, σε ξενοδοχείο της Αθήνας, από την υπουργό Τουρισμού, κα. Όλγα Κεφαλογιάννη. Τίτλος της: «Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου» και στόχος της… η πραγμάτωση του τίτλου.

Σε αντίθεση με άλλες καμπάνιες, που απευθύνονται άμεσα σε τουρίστες από το εξωτερικό, η καμπάνια «Ελλάδα η πλουσιότερη χώρα του κόσμου», απευθύνεται, πρωτίστως, στους Έλληνες πολίτες στο σύνολό τους, και ακόμα περισσότερο στους επαγγελματίες Έλληνες οικοδεσπότες, τους οποίους καλεί να συμβάλλουν,«ελαττώνοντας» όλες τις ασχήμιες και τις κακές συνήθειές τους, προκειμένου να αναδειχθεί η μοναδική ομορφιά της Ελλάδας.

Κατά την ομιλία της η υπουργός Τουρισμού εξέφρασε την αισιοδοξία της ότι φέτος θα είναι μια καλή τουριστική χρονιά για την Ελλάδα. Ωστόσο υπογράμμισε «οι καλές χρονιές δεν χαρίζονται, αλλά έρχονται -και ξανάρχονται- με πολύ προσπάθεια. Σχέδιο και επιμονή. Συλλογική δουλειά».

«Να δείξουμε τον καλύτερο μας εαυτό. Να αποδείξουμε την αγάπη μας για τον τόπο. Να υπενθυμίσουμε πόσο φιλόξενοι είμαστε. Να διαφημίσουμε πόσο καλοί επαγγελματίες είμαστε. Να αναδείξουμε τον θησαυρό της Ελλάδας σε αξίες, ιστορία και μνήμες. Το brand, το όνομα ‘Ελλάδα’ είναι πανίσχυρο. Αντέχει οποιαδήποτε κρίση», τόνισε χαρακτηριστικά. Και πρόσθεσε «Η εικόνα αλλάζει. Η εικόνα αλλάζει. Βήμα, βήμα. Γίνεται καλύτερη. Πιο φωτεινή, πιο αισιόδοξη. Αυτή την αισιόδοξη και φωτεινή πλευρά θέλουμε να αναδείξουμε».

Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα διαφορετικά βίντεο τα οποία θα αναρτηθούν σταδιακά στο διαδίκτυο και θα προβληθούν ως κοινωνικό μήνυμα στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.