Μία ζώνη ενεργοποίησης του DRS θα υπάρχει στο Grand Prix του Μονακό, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο. Η διοίκηση της FIA επέλεξε η ζώνη αυτή να είναι στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

Η απόσταση από το προπορευόμενο μονοθέσιο θα ανιχνεύεται στις στροφές 16 και 17, και η αεροδυναμική πτέρυγα θα ενεργοποιείται ακριβώς στην έξοδο της τελευταίας στροφής 19.

Στα πέντε Grand Prix της σεζόν που προηγήθηκαν, υπήρχαν παντού δύο ζώνες DRS. Όμως, η διαμόρφωση της αγωνιστικής διαδρομής στο Μονακό είναι τέτοια που δεν επιτρέπει την προσθήκη δεύτερης ζώνης.

auto.in.gr