Όλο και περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες, βολικότερες και οικονομικότερες επιλογές για τα αγαπημένα τους τρόφιμα, αλλά και τρόπους ώστε να ελέγχουν πιο αποτελεσματικά τις θερμίδες που προσλαμβάνουν.

H Coca-Cola, «ακούει» τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και διευρύνει ακόμα περισσότερο την «οικογένεια» των προϊόντων της με μια νέα πλαστική συσκευασία (PET) των 250ml για τα προϊόντα Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero και Fanta πορτοκαλάδα.

Το λανσάρισμα της νέας συσκευασίας 250ml αποτελεί μέρος της συνολικής δέσμευσης της Coca-Colaνα προσφέρει πάντα στους καταναλωτές της τη δυνατότητα επιλογής που ταιριάζει σε κάθε τρόπο ζωής και στις ιδιαίτερες διατροφικές ανάγκες και προτιμήσεις τους.

Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Cola στην Ελλάδα προσφέρει ποικιλία επιλογών όχι μόνο σε επίπεδο θερμίδων αλλά πλέον και σε επίπεδο συσκευασιών.

Συγκεκριμένα:

  • Όλα τα αναψυκτικά της Coca-Cola είναι διαθέσιμα σε light ή zero επιλογές (Coca-Cola light, Coca-Cola zero, Fanta zero, Sprite zero).
  • H εταιρεία διαθέτει πληθώρα συσκευασιών διαφορετικών μεγεθών, όπως κουτάκι 150ml, γυάλινο και πλαστικό μπουκάλι 250ml, κουτάκι 330ml, πλαστικό μπουκάλι 500 ml, 1.0 litr και 1.5 litr.

Όπως όλα τα προϊόντα της εταιρείας, έτσι και οι νέες συσκευασίες 250 ml φέρουν τον Οδηγό Διατροφικής Επισήμανσης που βασίζεται στην Ενδεικτική Ημερήσια Πρόσληψη (GDAs-Guideline Daily Amounts) και πληροφορεί για την ποσότητα που περιέχουν τα προϊόντα ως προς τα πέντε κύρια διατροφικά στοιχεία (Θερμίδες, Σάκχαρα, Λιπαρά, Κορεσμένα Λιπαρά και Νάτριο), καθώς και το ποσοστό τους σε σχέση με την ενδεικτική ημερήσια πρόσληψη (με βάση δίαιτα 2000 θερμίδων). Έτσι οι καταναλωτές βλέπουν με μια ματιά τι περιέχουν τα προϊόντα μας, ώστε να κάνουν πιο εύκολα τις κατάλληλες επιλογές για ένα ισορροπημένο καθημερινό διαιτολόγιο.

Παγκόσμια δέσμευση της Coca-Cola είναι η προώθηση της σημασίας της ισορροπημένης διατροφής και του ενεργού τρόπου ζωής, ως μέρος μια συλλογικής προσπάθειας για την αντιμετώπιση της παχυσαρκίας, ενός πολυπαραγοντικού προβλήματος σε όλο τον κόσμο που απαιτεί την ενεργό συμμετοχή όλων: από το κάθε άτομο ξεχωριστά, την ακαδημαϊκή και επιστημονική κοινότητα, τις επιχειρήσεις και την Πολιτεία. Σε αυτήν τη συλλογική προσπάθεια συμμετέχει ενεργά και η Coca-Cola, η οποία τόσο με την τεχνογνωσία όσο και με τους πόρους της γίνεται μέρος της λύσης του προβλήματος, υποστηρίζοντας δράσεις και προγράμματα που προωθούν τον ενεργό και ισορροπημένο τρόπο ζωής. Κύριες δεσμεύσεις της εταιρείας αποτελούν η διάθεση ποικιλίας προϊόντων και συσκευασιών, η ξεκάθαρη διατροφική επισήμανση σε όλα τα προϊόντα της για σωστή ενημέρωση των καταναλωτών καθώς και οι υπεύθυνες πρακτικές μάρκετινγκ και προώθησης των προϊόντων της.

Ξένη δημοσίευση