Πωλήσεις 40 εκατ. ευρώ για τον όμιλο Κορρές το 2012
Aύξηση στο μικτό περιθώριο κέρδους και στα αναπροσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), σημείωσε το 2012 ο όμιλος Κορρές, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιοποίησε. Το καθαρό αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε ζημία 4,2 εκατ. ευρώ, από την οποία αν αφαιρεθεί το έκτακτο κόστος αναδιοργάνωσης περιορίζεται στις 300.000 ευρώ.
Aύξηση στο μικτό περιθώριο κέρδους και στα αναπροσαρμοσμένα λειτουργικά κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), σημείωσε το 2012 ο όμιλος Κορρές, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που δημοσιοποίησε.
Σε επίπεδο κύκλου εργασιών, οι ενοποιημένες πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 40 από 42,7 εκατ. ευρώ το 2011, επηρεασμένες από τις χαμηλότερες πωλήσεις του εξωτερικού, δεδομένου ότι η Johnson & Johnson παράγει πλέον κυρίως η ίδια τα προϊόντα που διανέμει στην Β. Αμερική, καθώς και από τις ενέργειες αναδιοργάνωσης στις οποίες προέβη ο Όμιλος σε χώρες εστίασης (Γερμανία, Ισπανία), με στόχο την σημαντική ενίσχυση της παρουσίας του σε αυτές τις αγορές.
Ο Όμιλος παρουσίασε σημαντική βελτίωση σε επίπεδο κερδοφορίας -το μικτό περιθώριο κέρδους, ανήλθε στα 62% από 60%, αύξηση κατά 190 μονάδες βάσης, προερχόμενη κυρίως από την βελτίωση του κόστους και την ορθολογικοποίηση του μίγματος πωλήσεων της.
Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης συμπεριλαμβανομένων και μη επαναλαμβανόμενων ενεργειών αναδιάρθρωσης των απαιτήσεων στις οποίες προέβη ο Όμιλος δεδομένου του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που προβλέπεται, αυξήθηκαν κατά 3,3% στα 7,8 εκατ. ευρώ, από 7,6 εκατ. ευρώ το 2011, λόγω του ενισχυμένου μικτού περιθωρίου και της μείωσης των λειτουργικών εξόδων.
Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσης ανήλθαν στα 4 εκατ. ευρώ το 2012.
Σημειώνεται ότι το 2011, υπήρχαν έκτακτα έσοδα από την Johnson & Johnson λόγω συμβατικής υποχρέωσης με την ολοκλήρωση της μεταβατικής περιόδου. Εάν εξαιρεθεί το συγκεκριμένο ποσό (2,3 εκατ. ευρώ) από το 2011, η αύξηση των αναπροσαρμοσμένων λειτουργικών κερδών προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανέρχεται στο 47,8%.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε ζημία 4,2 εκατ. ευρώ το 2012, από 3,4 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος. Αν εξαιρεθεί η παραπάνω επιβάρυνση αναδιοργάνωσης, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας θα αντιστοιχούσαν σε ζημία 300.000 ευρώ.
Στην Ελλάδα, παρά τις δυσχερείς οικονομικές συνθήκες, ο Όμιλος κρατήθηκε στα επίπεδα του 2011, παρουσιάζοντας οριακή μείωση στις πωλήσεις της τάξεως του 1,6% και αύξηση του μεριδίου του στο κανάλι του φαρμακείου.
Σε αυτό, σύμφωνα με τον όμιλο, συντέλεσαν η στρατηγική στήριξη της μάρκας – λανσάρισμα καινοτόμων σειρών [αντιγήρανση/φροντίδα μαλλιών/μακιγιάζ], διαφήμιση στρατηγικών κατηγοριών [τηλεοπτική/έντυπη/ηλεκτρονική], επένδυση στην ηλεκτρονική επικοινωνία [ανανέωση ιστοσελίδας/δημιουργία e-shop], στήριξη του καναλιού διανομής [Φαρμακείο].
Επιπλέον, συνέχισε να επενδύει στον τομέα της Έρευνας και Ανάπτυξης, σε εξειδικευμένα συστατικά και νέες τεχνολογίες για εμπορικές κατηγορίες [αντιγήρανση/αντιηλιακά], σε επιστημονικές συνεργασίες/ερευνητικά προγράμματα και στο δίκτυο οργανικών καλλιεργειών [συμβολαιακή γεωργία με Έέληνες παραγωγούς].
Εξωτερικό: Αυξάνονται τα σημεία πώλησης
Στο εξωτερικό, ο Όμιλος προχώρησε σε σημαντικές ενέργειες αναδιοργάνωσης της δραστηριότητάς του στη Γερμανία και Ισπανία, προκειμένου στη συνέχεια να ενισχύσει σημαντικά την παρουσία του στις αγορές αυτές, ενώ ενδυνάμωσε περαιτέρω την παρουσία του στη Ρωσία και τη Βρετανία.
Συγκεκριμένα, στη Ρωσία όπου τα προϊόντα του Ομίλου βρίσκονται στις δυο μεγαλύτερες αλυσίδες καλλυντικών L’Etoile και Ile de Beaute, αύξησε την παρουσία του σε περισσότερα καταστήματα, φθάνοντας συνολικά σε πάνω από 600 σε όλη τη χώρα.
Στην Αγγλία, εισήλθε σε premium αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, φθάνοντας τα 300 σημεία πώλησης.
Στόχος του Ομίλου στις συγκεκριμένες αγορές, είναι η περαιτέρω ενδυνάμωση της μάρκας στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία, τόσο μέσω προωθητικών ενεργειών όσο και με την τοποθέτηση νέων προϊόντων.
Στη Β. Αμερική, ο Όμιλος συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία του μέσω της συνεργασίας του με την Johnson & Johnson.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

