Η Mercedes-Benz CLΑ, το Super Βowl, ο Willem Dafoe και μια… διαβολική σύμπτωση
Μετά το super model Kate Upton και τον Αμερικανό star της R&B, Usher, η Mercedes-Benz επιστρατεύει τον Διάβολο-Willem Dafoe για το διαφημιστικό της –και αυτό- για τη βραδιά του τελικού του αμερικανικού ποδοσφαίρου, στις 3 Φεβρουαρίου 2013.
Διασκευάζοντας αναλόγως με τις ανάγκες της τον μύθο του Faust, η Mercedes-Benz παρουσιάζει το νέο της, χολιγουντιανών προδιαγραφών και άκρως υποβλητικό διαφημιστικό spot για το Super Βowl.
Στο “Soul”, όπως ονομάζεται, με υπόκρουση τους Rolling Stones και το Sympathy for the Devil, ο Willem Dafoe, στον… ομώνυμο ρόλο, χρησιμοποιεί ως θέλγητρο τη CLA και… ό,τι συνεπάγεται η απόκτησή της, για να πείσει νεαρό να του πουλήσει την ψυχή του.
H ζυγαριά της διαπραγμάτευσης δείχνει να γέρνει προς τα… Κάτω όταν, κατά διαβολική σύμπτωση, στη διαφημιστική αφίσα που πυροδότησε, αρχικά, το ενδιαφέρον του νεαρού για το τετράθυρο coupe, αποκαλύπτεται το τελευταίο κομμάτι με την τιμή της, 29.900 δολάρια.
auto.in.gr
- Τα οκτώ beauty trends που θα «φορεθούν» πολύ μέσα στις γιορτές
- Τι έκαναν οι Τζάστιν Τριντό και Κέιτι Πέρι με τον Φούμιο Κισίντα και τη σύζυγό του, Γιούκο;
- Είναι λογικό; Τι σημαίνει όταν ερωτεύεσαι συνεχώς και πολύ γρήγορα
- Κουρέτας: Που πήγαν τα 50 εκατ. ευρώ της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών;
- Γιατί πλημμυρίζει σε κάθε βροχόπτωση η Αθήνα και γιατί βούλιαξε -ξανά- η Μάνδρα;
- Χάνεται ο στόχος για καθολική κάλυψη υγείας ως το 2030


