Διασκευάζοντας αναλόγως με τις ανάγκες της τον μύθο του Faust, η Mercedes-Benz παρουσιάζει το νέο της, χολιγουντιανών προδιαγραφών και άκρως υποβλητικό διαφημιστικό spot για το Super Βowl.

Στο “Soul”, όπως ονομάζεται, με υπόκρουση τους Rolling Stones και το Sympathy for the Devil, ο Willem Dafoe, στον… ομώνυμο ρόλο, χρησιμοποιεί ως θέλγητρο τη CLA και… ό,τι συνεπάγεται η απόκτησή της, για να πείσει νεαρό να του πουλήσει την ψυχή του.

H ζυγαριά της διαπραγμάτευσης δείχνει να γέρνει προς τα… Κάτω όταν, κατά διαβολική σύμπτωση, στη διαφημιστική αφίσα που πυροδότησε, αρχικά, το ενδιαφέρον του νεαρού για το τετράθυρο coupe, αποκαλύπτεται το τελευταίο κομμάτι με την τιμή της, 29.900 δολάρια.

auto.in.gr