Σε δημόσια διαβούλευση θα δοθεί τις επόμενες ημέρες το σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος που καθορίζει τα κριτήρια και τις διαδικασίες με τις οποίες θα γίνει η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Η εκπαιδευτική αξιολόγηση θα διενεργείται τουλάχιστον μία φορά ανά τριετία.

Τα κριτήρια της αξιολόγησης, όπως παρουσιάζονται στα Νέα, ομαδοποιούνται σε πέντε κατηγορίες.

Στην κατηγορία Εκπαιδευτικό Περιβάλλον κριτήρια είναι:

  • διαπροσωπικές σχέσεις και προσδοκίες
  • παιδαγωγικό κλίμα στη σχολική τάξη
  • οργάνωση της σχολικής μονάδας

Στην κατηγορία Σχεδιασμός, Προγραμματισμός και Προετοιμασία της Διδασκαλίας τα κριτήρια είναι:

  • βαθμός πρόσληψης των δυνατοτήτων και των αναγκών των μαθητών
  • στόχοι και περιεχόμενο
  • διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα

Στην κατηγορία Διεξαγωγή Διδασκαλίας και Αξιολόγηση των Μαθητών τα κριτήρια είναι:

  • προετοιμασία των μαθητών για τη διδασκαλία
  • διδακτικές ενέργειες και εκπαιδευτικά μέσα
  • εμπέδωση νέας γνώσης, αξιολόγηση μαθητών

Η κατηγορία Υπηρεσιακή Συνέπεια και Επάρκεια περιλαμβάνει τα κριτήρια:

  • τυπικές υπαλληλικές υποχρεώσεις
  • συμμετοχή στη λειτουργία της σχολικής μονάδας και στην αυτοαξιολόγησή της
  • επικοινωνία και συνεργασία με γονείς και φορείς

Στην κατηγορία Επιστημονική και Επαγγελματική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού ως κριτήρια ορίζονται:

  • τυπικά προσόντα και επιστημονική ανάπτυξη
  • επαγγελματική ανάπτυξη

*Περισσότερα στην έντυπη έκδοση των Νέων

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ