Αποφασισμένη να προωθήσει πακέτα επικοινωνιών η Wind Ελλάς
Στοιχεία για την πορεία της στην αγορά σταθερής τηλεφωνίας δημοσιοποίησε πρόσφατα η Wind Ελλάς. Η εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με την κινητή τηλεφωνία επιχειρεί να τονώσει το προφίλ της ως εταιρεία επικοινωνιών κάθε μορφής. Δεδηλωμένος στόχος της εταιρείας για το 2013 είναι να εδραιωθεί περαιτέρω ως ο πάροχος που προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες κινητής, σταθερής και ίντερνετ σε ένα πακέτο.
Στοιχεία για την πορεία της στην αγορά σταθερής τηλεφωνίας δημοσιοποίησε πρόσφατα η Wind Ελλάς. Η εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με την κινητή τηλεφωνία επιχειρεί να τονώσει το προφίλ της ως εταιρεία επικοινωνιών κάθε μορφής. Δεδηλωμένος στόχος της εταιρείας για το 2013 είναι να εδραιωθεί περαιτέρω ως ο πάροχος που προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες κινητής, σταθερής και ίντερνετ σε ένα πακέτο.
- Η Wind Ελλάς έχει 400.000 πελάτες σταθερής τηλεφωνίας και μπορεί να καλύψει το 70% των εγκαταστημένων τηλεφωνικών γραμμών πανελλαδικά
- Στους εννέα πρώτους μήνες του 2012, το μερίδιο της Wind Ελλάς στην σταθερή τηλεφωνία έφτασε το 22,8%. Το 2010, το μερίδιό της ήταν 20,3%.
- Στο εννιάμηνο του 2012, το 44% των νέων συνδέσεων σταθερής τηλεφωνίας LLU πήγαν στην Wind Ελλάς (155.000 νέοι πελάτες σταθερής τηλεφωνίας).
- Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου 2012, το 37% των γραμμών που άλλαξαν πάροχο σταθερής τηλεφωνίας και κράτησαν τον αριθμό τους (φορητότητα) πήγαν στην Wind Ελλάς.
- Το 39% των πελατών σταθερής τηλεφωνίας της Wind έχει πακέτο που συνδυάζει την σταθερή τηλεφωνία με την κινητή τηλεφωνία και την πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Στους εταιρικούς πελάτες της Wind, το αντίστοιχο ποσοστό είναι 68%.
Πρόσφατα η WIND ξεκίνησε την εμπορική διάθεση της υπηρεσίας WIND VDSL με χρέωση 10€ το μήνα επιπλέον. Για το 2013, η εταιρεία δηλώνει πως «η εμπορική στρατηγική της WIND προσαρμόζεται με συνέπεια στη νέα εποχή, προσφέροντας λύσεις οικονομίας για όλους με ολοκληρωμένες λύσεις από όλη τη γκάμα προϊόντων της και με αιχμή τα συνδυαστικά πακέτα. Επιδίωξη της εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας είναι να εδραιωθεί περαιτέρω ως ο πάροχος που προσφέρει ανταγωνιστικές υπηρεσίες κινητής, σταθερής και ίντερνετ σε ένα πακέτο.»
{{{related}}}
Τι ανακοίνωσαν OTE, hellas on line και Forthnet
Η hellas on line ανακοίνωσε στις 19 Νοεμβρίου ότι η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του εννεάμηνου του 2012 ανήλθε σε 485.563 πελάτες, αύξηση 8,4 % σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό εννεάμηνο, και εκτιμώμενο μερίδιο αγοράς 27,6 %.
Η Forthnet ανακοίνωσε ότι τον Οκτώβριο 2012 η βάση LLU της εταιρείας ξεπέρασε τους 500.000 συνδρομητές και έκανε γνωστό πως στο τέλος Σεπτεμβρίου ο όμιλοε ξεπέρασε τα 140.000 ελληνικά νοικοκυριά τα οποία εξυπηρετεί με συνδυαστικές υπηρεσίες.
Εν τω μεταξύ, η καθαρή απώλεια γραμμών σταθερής τηλεφωνίας από τον ΟΤΕ μειώθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2012 (-54.000 PSTN και ISDN). Ήταν δε σημαντικά μειωμένη σε σχέση με τα προηγούμενα τρίμηνα (-75.000 γραμμές το δεύτερο τρίμηνο, -94.000 γραμμές το πρώτο τρίμηνο του 2012 με ακομα μεγαλύτερα νούμερα το 2011). Το τρίτο τρίμηνο του 2012, οι εναλλακτικοί πάροχοι πρόσθεσαν μόνο 3.500 νέες γραμμές το τρίτο τρίμηνο του 2012 σε σύγκριση με την καθαρή αύξηση των 49.900 γραμμών το τρίτο τρίμηνο του 2011. Επιπλέον, το τρίτο τρίμηνο του 2012, οι συνδρομητές ADSL του OTE αυξήθηκαν κατά 34.100 ή κατά περίπου 60% των συνολικών καθαρών νέων συνδέσεων στην ελληνική αγορά, φτάνοντας τα 1.146 εκατομμύρια.
In.gr Τεχνολογία
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Τρεις προ(σ)κλήσεις
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»

