Μπορεί το ενδιαφέρον στην ελληνική αγορά να είναι περιορισμένο για την Infiniti, ωστόσο το πολυτελές σκέλος της Nissan εντείνει τις προσπάθειές του για μια ανταγωνιστική παρουσία στην Ευρώπη.

Σε αυτό το πλαίσιο πρόκειται να παρουσιάσει στην έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, τον ερχόμενο Μάρτιο, τον αντικαταστάτη του G37, οι πωλήσεις του οποίου θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2013 ως Model Year 2014.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ του τετράθυρου μοντέλου, το συνολικό σχήμα του είναι επηρεασμένο από τις γραμμές του πρωτότυπου Emerg-E που παρουσιάστηκε στη Γενεύη το 2012, ενώ οι μεγαλύτερες εξωτερικές του διαστάσεις προϊδεάζουν για ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό.

Το κορυφαίο μοντέλο της σειράς G, η οποία θα περιλαμβάνει εκτός της τετράθυρης, coupe και cabrio εκδόσεις, θα μοιράζεται αρκετά μηχανικά μέρη με την επόμενη γενιά της Mercedes-Benz C-Class λόγω της συνεργασίας μεταξύ Renault-Nissan (άρα και Infiniti) και Daimler.

Η συνεργασία στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα περιλαμβάνει ανταλλαγές κινητήρων και υποσυστημάτων, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την χρήση τετρακύλινδρου diesel κινητήρα της Mercedes-Benz σε επιλεγμένες αγορές.

Πρόκειται για το μοτέρ των 2,1 λίτρων που τοποθετείται σε διάφορα μοντέλα της γερμανικής φίρμας, μεταξύ των οποίων και η GLK 250 BlueTEC ενώ το G37 θα διατίθεται και με V6 μοτέρ βενζίνης 3,5 λίτρων αλλά και υβριδικό σύνολο το οποίο συναντάμε στο Infiniti M35h.

Θα υπάρξει επίσης και έκδοση υψηλών επιδόσεων -και στα τρία αμαξώματα- με τα διακριτικά IPL και υπερτροφοδοτούμενη ισχύ, προκειμένου να αντιμετωπισθούν οι BMW M3, Lexus IS F και Mercedes-Benz C 63 AMG.

AUTOMEDIA