Eπί πληρωμή οι Προσφορές επιχειρήσεων στο Facebook
Όσες επιχειρήσουν θέλουν να προωθήσουν τις προσφορές από την Σελίδα τους σε επιλεγμένο κοινό με βάση την διεύθυνσή τους θα πρέπει να πληρώσουν τουλάχιστον τα 5 δολάρια ανά προσφορά, σύμφωνα με πληροφορίες από επίσημα χείλη στο πρακτορείο Reuters. Οι Προσφορές Facebook ήταν σε δοκιμαστικό στάδιο και παρέχονταν δωρεάν.
Όσες επιχειρήσουν θέλουν να προωθήσουν τις προσφορές από την Σελίδα τους σε επιλεγμένο κοινό με βάση την διεύθυνσή τους θα πρέπει να πληρώσουν τουλάχιστον τα 5 δολάρια ανά προσφορά, σύμφωνα με πληροφορίες από επίσημα χείλη στο πρακτορείο Reuters. Οι Προσφορές Facebook ήταν σε δοκιμαστικό στάδιο και παρέχονταν δωρεάν.
«Προσφορές Facebook» δημιουργούνται και κοινοποιούνται από τους διαχειριστές Σελίδων στο Facebook δωρεάν. Αρχικά οι προσφορές είναι διαθέσιμες μόνο για ορισμένες Σελίδες και συγκεκριμένα, για όσες Σελίδες αρέσουν σε τουλάχιστον 500 άτομα και εκπροσωπούν επιχείρηση με κανονική έδρα και διεύθυνση. Δεν αφορούν σε διαδικτυακά καταστήματα και οι επιχειρήσεις μπορούσαν να ζητήσουν να την δουν μόνο μέλη που ζουν σε μια επιλεγμένη χώρα ή μιλούν μια επιλεγμένη γλώσσα.
Σύμφωνα με την νεότερη ανακοίνωση, το Facebook αλλάζει τακτική και «τις επόμενες εβδομάδες» θα χρεώνει για τις Προσφορές τουλάχιστον πέντε δολάρια και ανάλογα με τον αριθμό των «fan» κάθε σελίδας. Επιπλέον, Προσφορές θα γίνονται δεκτά και από αμοιγώς διαδικτυακά καταστήματα.
Η υπηρεσία που θα προσφέρει το Facebook στις επιχειρήσεις θα τους επιτρέπει να κάνουν προσφορές μόνο σε όσους μπορούν να επωφεληθούν από αυτήν, προβάλλοντας για παράδειγμα τις σχετικές εκπτώσεις μόνο σε άτομα (που έχουν Like στην Σελίδα της επιχείρησης και στους φίλους τους) που έχουν δηλώσει διεύθυνση παρακείμενη στην επιχείρηση, όπως διευκρινίζει στο πρακτορείο ο Gokul Rajaram, υπεύθυνος στον τομέα διαφήμισης στην Facebook Inc.
Τα μέλη του Facebook βλέπουν τις Προσφορές στις Ενημερώσεις τους. Για να επωφεληθούν επιλέγουν «Αποκτήστε την προσφορά» στη σχετική ανακοίνωση, όπου κι αν τη δει στο Facebook. Τότε, το Facebook στέλνει ένα email, με το οποίο ο χρήστης μπορεί να εξαργυρώσει την προσφορά, αφού τυπώσει το e-mail ή να το δείξει στην επιχείρηση από το κινητό.
Reuters,In.gr Τεχνολογία
- Παναθηναϊκός: Η 12άδα για το παιχνίδι με τη Βαλένθια
- ΗΠΑ: Το πρόστιμο της ΕΕ στο Χ είναι «επίθεση στον αμερικανικό λαό», λέει ο Ρούμπιο
- Βουρδέρης: «Αυτή η ομάδα απαξιώθηκε και δεν το αξίζει»
- Θεσσαλία: Κοντά στα όρια υπερχείλισης ο Πηνειός
- Γκιγιέρμο ντελ Τόρο: «Είμαι μεγάλος θαυμαστής του θανάτου και τον περιμένω με ανυπομονησία»
- Νωρίτερα θα επαναλειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης – Το πρόγραμμα των δρομολογίων
