Audi RS5 Cabriolet 2013: Υψηλές επιδόσεις χωρίς… οροφή
Tις επιδόσεις ενός αυθεντικού sports car, την οροφή ενός κλασικού cabrio και τις ανέσεις ενός τυπικού sedan συνδυάζει το νέο Audi RS5 Cabriolet.
Toν τίτλο του ισχυρότερου cabrio στην γκάμα της Audi διεκδικεί εκ νέου το RS5. Αφετηρία για τη νέα soft-top πρόταση της γερμανικής φίρμας αποτέλεσε ένας V8 ατμοσφαιρικός κινητήρας χωρητικότητας 4,2 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 450 ίππους και τα 430 Nm ροπής.
O συγκεκριμένος κινητήρας προέρχεται από την κλειστή εκδοχή του αυτοκινήτου, επιτρέποντας στο επιβλητικό cabrio με την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα.
Αντιστοίχως, η τελική ταχύτητα του RS5 Cabriolet περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, αν και μετά από απαίτηση του υποψήφιου ιδιοκτήτη το όριο αυτό μπορεί να αυξηθεί έως και τα 280 χλμ./ώρα.
Να σημειώσουμε ότι η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου κεντρικού διαφορικού και ενός ημι-αυτόματο κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Τόσο η ανάρτηση όσο και το σύστημα πέδησης έχουν προσαρμοστεί στις υψηλές προδιαγραφές της εκδόσεις, ενώ προαιρετικά μπορεί να επιλέξει κανείς και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, αναβαθμίζοντας περαιτέρω τα χαρακτηριστικά κίνησης του αυτοκινήτου.
Σε ότι αφορά την υφασμάτινη οροφή, η διαδικασία ανοίγματος διαρκεί μόλις 15 δευτερόλεπτα και μπορεί να πραγματοποιηθεί μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα. Σε αυτή την περίπτωση η οροφή αποθηκεύεται στο χώρο αποσκευών, καταλαμβάνοντας τα 60 από τα 380 λίτρα του αρχικού του όγκου.
Η εμπορική διάθεση του Audi RS5 Cabriolet θα ξεκινήσει στην Γερμανία στις αρχές του επόμενου έτους με τιμή εκκίνησης τα 88.500 ευρώ
auto.in.gr
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

