Έρευνα του βρετανικού ινστιτούτου για την οδική ασφάλεια και την οδήγηση απέδειξε ότι αν και οι προστατευτικές μπάρες που τοποθετούνται στα όρια των δρόμων και στις νησίδες συμβάλλουν ώστε να αποφευχθούν τα χειρότερα σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο προσκρούσει σε αυτές, ουσιαστικά πενταπλασιάζουν, σε ανάλογη περίπτωση, τους κινδύνους για τους αναβάτες μοτοσικλετών.

Έτσι λοιπόν, οι Βρετανοί με συνοπτικές διαδικασίες δρομολογούν την εγκατάσταση μιας δεύτερης σειράς από προστατευτικές μπάρες οι οποίες έχουν σχεδιαστεί ώστε, σε περίπτωση πρόσκρουσης μοτοσικλέτας να παρέχουν την μέγιστη δυνατή προστασία στο αναβάτη της.

«Οι δρόμοι και οι προστατευτικές μπάρες έχουν σχεδιαστεί κατά κύριο λόγο, με γνώμονα τις ανάγκες των τετράτροχων ή και μεγαλύτερων τροχοφόρων. Οι ανάγκες των εξ ορισμού πιο ευάλωτων μοτοσικλετιστών πρέπει να αποτελέσουν πλέον προτεραιότητα. Η Βρετανία αν και αναγνωρισμένη παγκοσμίως ως πρωτοπόρος σε θέματα οδικής ασφάλειας, υστερεί σε αυτό το θέμα. Οι τρέχουσες προδιαγραφές για την οδική υποδομή και κυρίως οι προστατευτικές μπάρες πρέπει να αλλάξουν, λαμβάνοντας πραγματικά υπόψη τους μοτοσικλετιστές», δήλωσε σχετικά ο Alistair Chaine, επικεφαλής του ινστιτούτου οδικής ασφάλειας.

auto.in.gr