Σύμφωνα με την έρευνα της Ernst & Young “Global Consumer Banking Survey 2012” το 81% των Ελλήνων καταναλωτών υποστηρίζει ότι μειώθηκε η εμπιστοσύνη τους προς τις τράπεζες το 2011

Η μελέτη, στην οποία συμμετείχαν 28.560 πελάτες τραπεζών από 35 χώρες συμπεριλαμβανομένης για πρώτη φορά και της Ελλάδος, αναδεικνύει ότι η παγκόσμια κρίση στον χρηματοπιστωτικό τομέα δεν άφησε, όπως ήταν αναμενόμενο, ανέπαφη και την χώρα μας.

Το 55% των καταναλωτών, δηλώνει «πιστό» στην κύρια τράπεζά του, ενώ το 34% έχει αλλάξει τράπεζα και μόλις το 10% δηλώνει ότι προτίθεται να το πράξει εντός των επομένων 12 μηνών, κυρίως λόγω της υψηλής χρέωσης προμηθειών στις τραπεζικές συναλλαγές.

Επίσης, 41% των ελλήνων καταναλωτών διατηρεί σχέση με παραπάνω από δυο τράπεζες. Αξίζει να σημειωθεί, ότι υψηλό ποσοστό που φθάνει το 95% των καταναλωτών, πιστεύει ότι οι βασικές υπηρεσίες των τραπεζών δεν θα πρέπει να χρεώνονται. Παράλληλα, όπως υποστηρίζει το 45% των καταναλωτών, οι τράπεζες προσπάθησαν, χωρίς όμως ικανοποιητικό αποτέλεσμα, να προσαρμόσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στις διαμορφούμενες οικονομικές ανάγκες των πελατών τους.

Ωστόσο, ποσοστό 58% των Ελλήνων πιστεύει ότι ένας μη-τραπεζικός πάροχος υπηρεσιών και προϊόντων προσφέρει καλύτερα επιτόκια για τις καταθέσεις του. Αξίζει να σημειωθεί, ότι 62% των καταναλωτών είναι χρήστες του internet ή των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης προκειμένου να ενημερωθούν για τα τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες.

Όσον αφορά στα καταστήματα των ελληνικών τραπεζών, ποσοστό 83% υποστηρίζει ότι θα πρέπει τα υποκαταστήματα των τραπεζών να στελεχωθούν καταλλήλως, προκειμένου να εξυπηρετούν καλύτερα τους καταναλωτές. Παράλληλα, το 80% των καταναλωτών δεν έχει εγγραφεί σε πρόγραμμα επιβράβευσης της εμπιστοσύνης του προς την τράπεζα.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ