Ο L. Hamilton έχασε την pole position, ο Pastor Maldonado… τη βρήκε, ο Fernando Alonso έκανε (ξανά) την υπέρβαση για τη Ferrari και οι δύο Lotus έχουν ευκαιρία για διάκριση.

Στο μεταξύ η ομάδα της Red Bull το παράκανε με τις κινήσεις τακτικής και θεωρητικά έχασε ενώ για μία ακόμη φορά η στρατηγική της McLaren «έκαψε» τους οδηγούς της.

Αλήθεια οι επιδόσεις αυτές επιτεύχθηκαν επειδή κάποιοι οδηγοί ρίσκαραν και πίεσαν ή επειδή τα μεγάλα ονόματα αναλώθηκαν σε παιχνίδια τακτικής; Θα το δούμε στον αγώνα.

Για να δούμε όμως τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές δηλαδή οι οδηγοί (αν και κανονικά πρωταγωνιστές ήταν οι Team Managers):

Williams – Renault Pastor Maldonado 1ος:

«Δουλεύαμε πολύ σκληρά όλη τη χρονιά για να κατανοήσουμε τη λειτουργία των ελαστικών και με τις αναβαθμίσεις που έχουμε φέρει εδώ κάναμε ένα καλό βήμα μπροστά».

«Το μονοθέσιο είναι πολύ σταθερό και μου εμπνέει σιγουριά. Είμαι αισιόδοξος για τον αγώνα. Υπάρχει πολύ θετική ενέργεια στην ομάδα όλη τη χρονιά και αυτό είναι ένα σπουδαίο αποτέλεσμα για όλους εδώ αλλά και για τη Βενεζουέλα».

Mark Gillan, Αρχιμηχανικός: «Η επίδοση του Pastor ήταν φανταστική, έκανε πολύ καλούς γύρους και μας επέτρεψε να κάνουμε οικονομία στα μαλακά ελαστικά ώστε να έχουμε μια καλή εμφάνιση στο Q3.»

Ferrari Fernando Alonso 2ος

«Κανείς δεν περίμενε αυτή τη θέση. Λέγαμε απλά ότι θα κάναμε ένα βήμα μπροστά, το οποίο απλά θα μας επέτρεπε να πάμε στο Q3 με λιγότερη δυσκολία από ό,τι στους πρώτους αγώνες της σεζόν και το καταφέραμε».

«Σίγουρα δεν πιστεύαμε πως θα ήμασταν τόσο ψηλά στο grid. Δεν ξέρω αν η θέση είναι η πραγματική θέση της απόδοσης του μονοθεσίου».

«Σίγουρα δεν είναι φυσιολογικό για μια Red Bull και μια McLaren να έχει αποκλειστεί στο 2ο μέρος των κατατακτηρίων και μια άλλη Red Bull να βρίσκεται στο 3ο μέρος των κατατακτηρίων χωρίς καινούρια σετ ελαστικών διαθέσιμα.»

«Αλλά αυτό που είναι σίγουρο είναι πως τα νέα εξαρτήματα που φέραμε εδώ είχαν σαν αποτέλεσμα να κάνουμε ένα βήμα στη σωστή κατεύθυνση».

«Η απόδοση των ελαστικών θα είναι κρίσιμος παράγοντας. Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, γιατί η πρόγνωση του καιρoύ δείχνει διαφορετικές θερμοκρασίες από τις σημερινές και αυτό μπορεί να φέρει εκπλήξεις. Το να αγωνίζεσαι μπροστά σ’ αυτό το απίστευτο κοινό πάντα σου δίνει ένα έξτρα κίνητρο».

Lotus – Renault Kimi Raikkonen 3ος :

«Δυσκολευτήκαμε με το set-up σήμερα. Αλλάξαμε ορισμένα πράγματα στο μονοθέσιο για τις κατατακτήριες δοκιμές και τελικά ήταν η σωστή επιλογή».

«Στο Q3 έκανα μερικά λάθη τα οποία μου κόστισαν. Οι λεπτομέρειες θα κάνουν τη διαφορά αλλά και τα ελαστικά θα παίξουν μεγάλο ρόλο.»

Red Bull – Renault Sebastian Vettel 8ος

«Αρκετά διαφορετικές ήταν οι κατατακτήριες δοκιμές, με τις διαφορές πολύ μικρές. Από το Q1 και μετά αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε μόνο τη μαλακή γόμα ελαστικών».

«Ο πρώτος μου γύρος στο Q2 δεν ήταν αρκετά καλός, με αποτέλεσμα να βγω ξανά στην πίστα”. Ο επόμενος ήταν πιο καθαρός και πέρασα στο Q3 αλλά δεν μου είχαν μείνει φρέσκα ελαστικά μαλακής γόμας».

«Νομίζω πως κάναμε σωστή επιλογή, φυλάξαμε μερικά σετ ελαστικών που περιμέναμε πως θα χρησιμοποιούσαμε στις κατατακτήριες αλλά δεν υπήρχε λόγος να το κάνουμε αφού δεν είχαμε την ταχύτητα των πέντε πρώτων σήμερα.Τα ελαστικά θα παίξουν καθοριστικό ρόλο αύριο, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε”.

Christian Horner (Διευθυντής ομάδας): » Ήταν μία δύσκολη μέρα, με όλους να αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν τη μαλακή γόμα στο Q1″.

«Στο Q2 νομίζαμε πως ο χρόνος του Mark ήταν αρκετός, έστω και οριακά και κάναμε αυτή την επιλογή γιατί θέλαμε να φυλάξουμε ένα σετ φρέσκων ελαστικών για το Q3».

«Ήταν ένα παιχνίδι τακτικής που δεν μας βγήκε. Ξέραμε πως ο Seb θα έπρεπε να βγει ξανά στην πίστα και προκρίθηκε οριακά στο Q3, έχοντας όμως χρησιμοποιήσει όλα τα φρέσκα σετ ελαστικών μαλακής γόμας».

«Αποφασίσαμε να εγκαταλείψει την τελική του προσπάθεια. Τώρα έχει τρία σετ φρέσκων ελαστικών για αύριο, έναντι τεσσάρων του Mark, πράγμα που μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό στον αγώνα».

auto.in.gr