Μύθοι και πραγματικότητα για τους κινητήρες diesel
Ένας κινητήρας diesel καταναλώνει λιγότερο καύσιμο; Η υψηλή θερμοδυναμική απόδοση ενός πετρελαιοκινητήρα στην πράξη μεταφράζεται σε περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου.
Οι κινητήρες diesel παράγουν υψηλότερα επίπεδα θορύβου-κραδασμού; Η αδυναμία απόλυτου ελέγχου της ανάφλεξης του καυσίμου κατά την είσοδό του στους θαλάμους καύσης προκαλεί επιπλέον θόρυβο και κραδασμό.
Η ανθεκτικότητα κινητήρων diesel είναι μεγαλύτερη; Οι δυνάμεις που αναπτύσσονται στο εσωτερικό ενός κινητήρα diesel εξαιτίας της αυξημένης συμπίεσης καθώς και οι θερμοκρασίες είναι σημαντικά μεγαλύτερες σε σχέση με έναν κινητήρα diesel. Συνεπώς έχουμε να κάνουμε με ανθεκτικότερες κατασκευές.
Οι πετρελαιοκινητήρες ρυπαίνουν; Οι κινητήρες diesel διακρίνονται για τις περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ταυτόχρονα, ειδικά φίλτρα συγκράτησης περιορίζουν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα τις εκπομπές μικροσωματιδίων. Τέλος, οξειδωτικοί καταλύτες φροντίζουν με τη σειρά τους και για τον περιορισμό των εκπομπών NOx.
Οι εκδόσεις diesel υπολείπονται σε επιδόσεις; Η μικρότερη -σε σχέση με έναν αντίστοιχου κυβισμού υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα- ισχύς ενός κινητήρα diesel καθώς και το περιορισμένο εύρος λειτουργίας του μετριάζουν τις επιδόσεις. Ωστόσο, η διαφορά στις επιταχύνσεις από στάση περιορίζεται -αν δεν εκμηδενίζεται- στις επιταχύνσεις εν κινήσει (ρεπρίζ).
Οι κινητήρες πετρελαίου διαθέτουν πιο αραιά διαστήματα συντήρησης; Κατά κανόνα ένας κινητήρας diesel δεν συντηρείται το ίδιο συχνά με έναν κινητήρα βενζίνης. Ωστόσο, αυτό εξαρτάται από την πολιτική που ακολουθεί κάθε κατασκευαστής.
Οι εκδόσεις diesel είναι ακριβότερες; Το κόστος παραγωγής ενός κινητήρα diesel, συμπεριλαμβανομένων και των περιφερειακών εξαρτημάτων που τον συνοδεύουν, (βλέπε φίλτρο συγκράτησης μικροσωματιδίων) είναι υψηλότερο σε σχέση με το κόστος παραγωγής ενός αντίστοιχων προδιαγραφών κινητήρα βενζίνης. Το γεγονός αυτό αυξάνει την τελική τιμή αγοράς μίας πετρελαιοκίνητης πρότασης.
Οι κινητήρες diesel είναι επιρρεπής σε βλάβες; Οι κινητήρες diesel θεωρούνται πιο αξιόπιστοι καθώς δεν διαθέτουν ένα ευάλωτο ηλεκτρικό κύκλωμα όπως οι κινητήρες βενζίνης. Αντιθέτως, η αντλία καυσίμου στην περίπτωση των κινητήρων diesel θεωρείται πιο ευαίσθητη, γεγονός που προϋποθέτει υψηλή ποιότητα καυσίμων.
auto.in.gr
- Θεσσαλία: Κοντά στα όρια υπερχείλισης ο Πηνειός
- Γκιγιέρμο ντελ Τόρο: «Είμαι μεγάλος θαυμαστής του θανάτου και τον περιμένω με ανυπομονησία»
- Νωρίτερα θα επαναλειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης – Το πρόγραμμα των δρομολογίων
- Παπασταύρου: Τον Απρίλιο στην Ουάσινγκτον η υπουργική συνεδρίαση του 3+1 – «Η επιθετικότητα δεν οδηγεί σε επιρροή», διαμηνύει στην Τουρκία
- Βραβείο Ειρήνης της FIFA: Απονεμήθηκε στον Ντόναλντ Τραμπ
- UEFA Champions League: Το κορυφαίο ντέρμπι Ρεάλ Μαδρίτης – Μάντσεστερ Σίτι έρχεται στο MEGA
