Το παράδειγμα της Renault, η οποία επανέφερε στο προσκήνιο της ευρωπαϊκής αγοράς την Dacia ως μία χαμηλού κόστους αυτοκινητοβιομηχανία, πρόκειται να ακολουθήσει η Nissan.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Carlos Ghosn, Διευθύνοντα Συμβούλου της Nissan, μέχρι το 2014 η Datsun θα έχει επιστρέψει στην ενεργό δράση, παράγοντας χαμηλού κόστους «προϊόντα», τα οποία θα διαθέτει σε αναπτυσσόμενες αγορές.

Αφετηρία για την Datsun θα αποτελέσουν η Ρωσία, η Ινδία και η Ινδονησία, όπου η Nissan θα προχωρήσει μέσα στα επόμενα δύο χρόνια σε επενδύσεις ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, με σκοπό να ενισχύσει την παρουσία της στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ασίας.

auto.in.gr