Έχοντας εξασφαλίσει με κάθε πιθανό τρόπο -πρακτικά και χρηματοοικονομικά- ότι η συμβίωση των Fiat-Chrysler θα καταλήξει σε συγχώνευση, ο Sergio Marchionne, επικεφαλής και των δύο εταιρειών ανακοίνωσε από το «βήμα» του Detroit ότι «…ίσως να υπάρξει και ένας τρίτος εταίρος καθώς απαιτείται ένας νέος βαθμός αποτελεσματικότητας».

«Ο νέος βαθμός αποτελεσματικότητας» στον οποίο αναφέρεται ο επικεφαλής του ομίλου ορίζεται, σε απόλυτους αριθμούς πωλήσεων, σε 8 με 10 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, όπως διευκρίνισε ο ίδιος.

Υπενθυμίζεται ότι ο συγκεκριμένος στόχος αποτελεί κεκτημένο και -όχι πάντα- ομίλων όπως η GM, η VW και η Toyota, ενώ, προς το παρόν τουλάχιστον, ο όμιλος Fiat-Chrysler βρίσκεται στην περιοχή των 4,2 εκατομμυρίων πωλήσεων, σύμφωνα με τα αποτελέσματα του 2010.

Προς αυτήν την κατεύθυνση -και φυσικά και στο όνομα της περικοπής κόστους εξέλιξης νέων προϊόντων- ο S. Marchionne αναζητά το νέο συνεργάτη-αυτοκινητοβιομηχανία η οποία όπως χαρακτηριστικά ανέφερε απαντώντας σε δημοσιεύματα που ήθελαν τον όμιλο PSA/Peugeot-Citroen ως υποψήφιο: «…μπορεί να είναι οποιουδήποτε χρώματος θέλετε, αρκεί να μου δίνει το επίπεδο βιομηχανικής σύγκλισης που ψάχνω».

auto.in.gr