Τι μπορεί να κάνει ένας ευχαριστημένος πελάτης service
Μια πολύ ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη ιστορία εκτυλίχθηκε πριν λίγες μέρες στην Κατερίνη. Ένας πελάτης του οποίου η συσκευή αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα και έκλεινε από μόνη της, επισκέφθηκε το τοπικό Nokia Care Centre με την ανησυχία ότι θα χάσει τις επαφές του από τη συσκευή.
Μια πολύ ξεχωριστή Χριστουγεννιάτικη ιστορία εκτυλίχθηκε πριν λίγες μέρες στην Κατερίνη. Ένας πελάτης του οποίου η συσκευή αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα και έκλεινε από μόνη της, επισκέφθηκε το τοπικό Nokia Care Centre με την ανησυχία ότι θα χάσει τις επαφές του από τη συσκευή.
Τα μέλη του προσωπικού του καταστήματος τον διαβεβαίωσαν πως θα κάνουν ό,τι μπορούν για να επιδιορθώσουν τη βλάβη και έτσι έγινε.
Αυτό που το προσωπικό δεν γνώριζε ήταν πως ο ικανοποιημένος πελάτης ήταν ζωγράφος και μάλιστα πολύ καλός. Φτάνοντας στη δουλειά την επόμενη ημέρα, τους περίμενε μία ευχάριστη έκπληξη: Στη βιτρίνα του καταστήματος ήταν ζωγραφισμένο ένα ωραίο Χριστουγεννιάτικο θέμα, το οποίο βλέπετε στην φωτογραφία.
Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης θέλησε να ευχαριστήσει την ομάδα της Nokia για το επίπεδο της εξυπηρέτησης και την άμεση ανταπόκριση, δίνοντας ένα ζεστό Χριστουγεννιάτικο μήνυμα, πως το ενδιαφέρον για τις ανάγκες των πελατών έχει αξία η οποία εκτιμάται.
In.gr Τεχνολογία
- Χάνει το ματς με την ΑΕΚ ο Μορόν
- Μήπως με βίασαν και δεν το θυμάμαι; – Σοκάρουν οι αποκαλύψεις στη σειρά ντοκιμαντέρ για τον Diddy
- Θεσσαλονίκη: Σκηνές πανικού μετά την επίθεση με χημικά σε αγρότες στα «Πράσινα Φανάρια» – Δείτε βίντεο
- «Σε οικονομική ασφυξία οι δήμοι» – 24ωρη απεργία προκήρυξε η ΠΟΕ-ΟΤΑ
- Ανακαλείται μη ασφαλές τρόφιμο από τον ΕΦΕΤ
- Τα δεδομένα για τον Ντε Κολό – Το χαμηλό buy out και οι λεπτομέρειες του συμβολαίου του με τη Βιλερμπάν

