Περικοπή των δαπανών για επικοινωνία σε ποσοστό που φτάνει ακόμα και το 61% περιλαμβάνεται στον προϋπολογισμό των Ελλήνων, σύμφωνα με έρευνα της ΙΒΜ. Το 61% των συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας, και περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας και ADSL αναμένεται να μειώσουν τις δαπάνες τους.

Στην Ελλάδα, πολλοί καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν μετάβαση ή θα αυξήσουν τη χρήση των εναλλακτικών υπηρεσιών επικοινωνίας, όπως η φωνητική επικοινωνία μέσω IP (voice over IP) και τα κοινωνικά δίκτυα.

Η κοινωνική δικτύωση έχει εξελιχθεί σε βασικό μέσο επικοινωνίας για τους περισσότερους Έλληνες καταναλωτές, με το 87% να το χρησιμοποιούν σε εβδομαδιαία βάση. Το 84% των καταναλωτών μικρότερης ηλικίας (κάτω των 25 ετών) πραγματοποιούν ακόμη και καθημερινή πρόσβαση στα κοινωνικά δίκτυα.

Σε υψηλά επίπεδα κυμαίνεται επίσης, η χρήση της ροής/λήψης βίντεο από το Internet. Το 46% των καταναλωτών που έλαβαν μέρος στην έρευνα προβάλλουν streaming video ή μεταφορτώνουν βίντεο από το YouTube και άλλες ιστοσελίδες με βίντεο σε καθημερινή βάση.

  • Η ίδια έρευνα αποκαλύπτει ακόμα ότι είναι υψηλό το ποσοστό των συνδρομητών (19%) που δήλωσαν ότι τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να κατανοήσουν το λογαριασμό και, ακόμη χειρότερα, το 17% πιστεύει ότι τις περισσότερες φορές οι χρεώσεις είναι ανακριβείς.

Η έρευνα του IBM Institute for Business Value έγινε πρόσφατα σε δείγμα 13.000 καταναλωτών σε 24 χωρες.

Διαβάστε τα συνοπτικά αποτελέσματα της έρευνας


In.gr Τεχνολογία