Επεισοδιακή ομιλία Διαμαντοπούλου προς τους δημάρχους για τις συγχωνεύσεις σχολείων
Επεισοδιακή ήταν η συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με τους δημάρχους της χώρας για το θέμα των συγχωνεύσεων σχολείων. Μικρή ομάδα εκπαιδευτικών διέκοψε την ομιλία της υπουργού Παιδείας και άρχισε να φωνάζει συνθήματα κατά του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Άλλοι εκαπιδευτικοί διαδήλωναν έξω από το υπουργείο Παιδείας κατά των συγχωνεύσεων.
Τρύφωνας Γεράσιμος
Επεισοδιακή ήταν η συνάντηση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας με τους δημάρχους της χώρας για το θέμα των συγχωνεύσεων σχολείων και της παρουσίασης της πολιτικής του νέου σχολείου που θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο σε συγκεκριμένο αριθμό σχολικών μονάδων.
Μικρή ομάδα εκπαιδευτικών εισέβαλε στην αίθουσα του υπουργείου, όπου είχε ξεκινήσει η συνάντηση – ημερίδα για τις συγχωνεύσεις σχολείων.
Οι εκπαιδευτικοί διέκοψαν την ομιλία της υπουργού Παιδείας προς τους δημάρχους της χώρας, άνοιξαν μέσα στην αίθουσα πανώ και άρχισαν να φωνάζουν συνθήματα κατά του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
Την ίδια στιγμή, άλλοι εκπαιδευτικοί διαδήλωναν έξω από το υπουργείο Παιδείας με συνθήματα κατά των συγχωνεύσεων σχολείων και του Μνημονίου.
Η ημερίδα διακόπηκε, κάποιοι από τους παρευρισκόμενους δημάρχους αντέδρασαν, οι εκπαιδευτικοί αποδοκιμάστηκαν και απάντησαν με υβριστικούς χαρακτηρισμούς στους επικριτές τους.
Η υπουργός Παιδείας, παρ’ όλα αυτά, εξηγώντας στους εκπροσώπους της Τοπικής Αυτοδιοίκησης την πολιτική που υπαγορεύει τις συνενώσεις ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει δέσμευση για το θέμα των συγχωνεύσεων σχολείων από το Μνημόνιο.
Η κ. Διαμαντοπούλου ανέφερε αρκετά παραδείγματα σχολείων, τα οποία έχουν ελάχιστους μαθητές, ενώ λειτουργούν το ένα πολύ κοντά με το άλλο.
Πρόσθεσε ότι φυσική συνέπεια των συνενώσεων είναι και η εξοικονόμηση δαπανών.
Κύριος στόχος, όπως δήλωσε, είναι ο ίδιος ο μαθητής και οι ανάγκες του, ο οποίος καλείται να λειτουργήσει από το Σεπτέμβριο σε νέου τύπου σχολεία που ευνοούν την ομαδικότητα και τη συνεργασία. Κάτι τέτοιο, όπως είπε, δεν μπορεί να επιτευχθεί σε τάξεις με πολύ μικρό (συχνά μονοψήφιο) αριθμό μαθητών.
Οι δήμαρχοι παρατήρησαν από την πλευρά τους ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα φαίνεται πως θα είναι η μεταφορά των μαθητών, καθώς ήδη σήμερα με το υφιστάμενο σύστημα γίνεται όργιο κατασπατάλησης χρημάτων με τη δικαιολογία της μεταφοράς μαθητών σε διάφορες περιοχές της χώρας.
Το πρόβλημα των δαπανών για τη μεταφορά μαθητών πρέπει να ελεγχθεί από τους ίδιους τους δημάρχους, σημείωσε η κ. Διαμαντοπούλου, υπενθυμίζοντας ότι ενώ το 2005 το κόστος ήταν 105 εκατ. ευρώ, το 2009 ανήλθε σε 260 εκατ. ευρώ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Amazon: Σταματά τα σχέδια για παραδόσεις με drone στην Ιταλία
- Διακοπές στην… έρημο για τον Γιαμάλ (vid)
- Η τεχνολογία βάζει φρένο στις προσλήψεις – Στάση αναμονής από τις εταιρείες, υπό πίεση οι εργαζόμενοι
- Κολλαγόνο, παντζάρια και… σεξ: Τι μας δίδαξε η επιστήμη για την υγεία και την ευεξία το 2025
- «Κανείς δεν είναι ασφαλής όταν με ερωτεύεται» – Οι τέσσερις γάμοι και τα διάσημα love story της Μπριζίτ Μπαρντό
- LIVE: Μίλαν – Ελλάς Βερόνα
