Στην Ελλάδα το νέο Citroen C4, από 17.200 ευρώ
Διαθέσιμη και στη χώρα μας είναι πλέον η δεύτερη γενιά του μικρομεσαίου Citroen C4, ξεκινώντας στην ατμοσφαιρική έκδοση των 1.598 κ.εκ. από τα 17.200 ευρώ.
Την εμπορική του πορεία στην ελληνική αγορά ξεκινά η δεύτερη γενιά του Citroen C4.
Η μικρομεσαία πρόταση της γαλλικής φίρμας, που ξεχώρισε στο παρελθόν για τον ιδιαίτερα ελκυστικό σχεδιασμό της, επιστρέφει αναβαθμισμένη και ικανή για το καλύτερο σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία.
Αρχικά το νέο C4 θα προσφέρεται στη χώρα μας σε δύο εκδόσεις 1.598 κ.εκ. Στην ατμοσφαιρική (VTi 120), όπου η απόδοση του κινητήρα φτάνει τους 120 ίππους και τα 160 Nm ροπής και την υπερτροφοδοτούμενη (THP 155) των 156 ίππων.
Σε επίπεδο εξοπλισμού, το ατμοσφαιρικό C4 των 1,6 λίτρων διαθέτει από την βασική έκδοση Trend των 17.200 ευρώ έξι αερόσακους, ESP, cruise control, air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και ηλεκτρικούς καθρέπτες.
Στην επόμενη έκδοση (Trend Plus) που κοστίζει 17.800 ευρώ, προστίθενται οι προβολείς ομίχλης, οι σιδερένιες ζάντες 16 ιντσών (αντί για 15 ιντσών) και το ηχοσύστημα με τα έξι ηχεία.
Στα 18.970 ευρώ το Citroen C4 προσφέρει, επιπλέον, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρονικό κλιματισμό δύο ζωνών, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, διακοσμητικά χρωμίου αμαξώματος, θύρα USB και Bluetooth.
Τέλος, στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση Exclusive που αγγίζει τα 21.400 ευρώ, το μικρομεσαίο Citroen διαθέτει, μεταξύ άλλων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, σύστημα προειδοποίησης για αντικείμενα στη «νεκρή» γωνία των εξωτερικών καθρεπτών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω με σύστημα υπολογισμού του χώρου στάθμευσης, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σύστημα τηλεματικής eTouch και αναβαθμισμένες επενδύσεις καθισμάτων.
Αντίστοιχο είναι και το παράδειγμα των υπερτροφοδοτούμενων εκδόσεων του νέου C4, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν προσφέρονται τα επίπεδα εξοπλισμού Trend και Trend Plus και το κόστος ξεκινά από τα 21.300 ευρώ (Attraction), φτάνοντας τα 23.750 ευρώ (Exclusive).
Την γκάμα του γαλλικού μικρομεσαίου συμπληρώνουν οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις των 1,6 και 2,0 λίτρων.
auto.in.gr
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

