«Άλμα» πωλήσεων στα 1,4 δισ. ευρώ στο ηλεκτρονικό εμπόριο το 2010
Στα 1,4 δισ. ευρώ σκαρφάλωσε το 2010 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα, σηµειώνοντας αύξηση 75% σε σχέση µε το 2009. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αποτελούν το µοναδικό κανάλι του εµπορίου που βρίσκεται σε άνοδο.
Στα 1,4 δισ. ευρώ σκαρφάλωσε το 2010 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα, σηµειώνοντας αύξηση 75% σε σχέση µε το 2009.
Σύμφωνα με Τα Νέα, τα στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι -και- το 2011 θα είναι µια δυναµική χρονιά για το ηλεκτρονικό εµπόριο.
Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων παίζει η εξοικονόµηση χρηµάτων.
Οι τιµές σε προϊόντα και υπηρεσίες που πωλούνται µέσω ∆ιαδικτύου είναι κατά µέσο όρο 30% φθηνότερες. Όταν υπάρχουν προσφορές, το ποσοστό αυτό ξεπερνά και το 50%.
Όπως αναφέρεται σε έρευνα του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, το 2010 οι on-line καταναλωτές ξόδεψαν κατά µέσο όρο 1.500 ευρώ για online αγορές, επηρεάζοντας θετικά τον τζίρο του ηλεκτρονικού εµπορίου, ο οποίος διαµορφώθηκε σε 1,4 δισ. ευρώ έναντι 800 εκατ. ευρώ το 2009.
Σημειώνεται ότι το 51% των on-line καταναλωτών αγόρασε ηλεκτρονικά πάνω από 5 φορές το πρώτο εξάµηνο του 2010.
Εξάλλου, το 12% των χρηστών του Internet, που δεν είναι e-shoppers, αναµένεται ότι θα ξεκινήσει on-line αγορές κατά τη διάρκεια του 2011.
Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι η άνοδος του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα είναι µονόδροµος, επισημαίνοντας ότι ο αριθµός των on-line αγοραστών έχει τετραπλασιαστεί µέσα στην τελευταία πενταετία και αποτελεί σήµερα το 13%του πληθυσµού, φτάνοντας σε 840.000, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Στα χέρια αμερικανικού fund περνάει η Ιντερ
- Ευρωεκλογές: Τους αναποφάσιστους ποιος θα τους πάρει; Φουλάρουν μηχανές τα κόμματα
- Οι επόμενες προκρίσεις της Ελλάδας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι
- Μελβούρνη: Νεκρός οδηγός σχολικού λεωφορείου που έπεσε σε δέντρο – Τραυματίστηκαν μαθητές
- Ιράν: Ο αθόρυβος γιoς του Χαμενεΐ που κινεί τα νήματα
- Ουκρανία: Νέα επίθεση στο Μπέλγκοροντ της Ρωσίας