Στα 1,4 δισ. ευρώ σκαρφάλωσε το 2010 ο τζίρος του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα, σηµειώνοντας αύξηση 75% σε σχέση µε το 2009.

Σύμφωνα με Τα Νέα, τα στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι -και- το 2011 θα είναι µια δυναµική χρονιά για το ηλεκτρονικό εµπόριο.

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων παίζει η εξοικονόµηση χρηµάτων.

Οι τιµές σε προϊόντα και υπηρεσίες που πωλούνται µέσω ∆ιαδικτύου είναι κατά µέσο όρο 30% φθηνότερες. Όταν υπάρχουν προσφορές, το ποσοστό αυτό ξεπερνά και το 50%.

Όπως αναφέρεται σε έρευνα του Οικονοµικού Πανεπιστηµίου Αθηνών, το 2010 οι on-line καταναλωτές ξόδεψαν κατά µέσο όρο 1.500 ευρώ για online αγορές, επηρεάζοντας θετικά τον τζίρο του ηλεκτρονικού εµπορίου, ο οποίος διαµορφώθηκε σε 1,4 δισ. ευρώ έναντι 800 εκατ. ευρώ το 2009.

Σημειώνεται ότι το 51% των on-line καταναλωτών αγόρασε ηλεκτρονικά πάνω από 5 φορές το πρώτο εξάµηνο του 2010.

Εξάλλου, το 12% των χρηστών του Internet, που δεν είναι e-shoppers, αναµένεται ότι θα ξεκινήσει on-line αγορές κατά τη διάρκεια του 2011.

Παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι η άνοδος του ηλεκτρονικού εµπορίου στην Ελλάδα είναι µονόδροµος, επισημαίνοντας ότι ο αριθµός των on-line αγοραστών έχει τετραπλασιαστεί µέσα στην τελευταία πενταετία και αποτελεί σήµερα το 13%του πληθυσµού, φτάνοντας σε 840.000, σύμφωνα με τα στοιχεία της Focus Bari.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ