Διαφήμιση της BMW γίνεται ορατή και με κλειστά μάτια
Η επίδειξη έγινε σε γερμανικό κινηματογράφο.
Η επίδειξη έγινε σε γερμανικό κινηματογράφο.
Κατά τη διάρκεια μιας διαφήμισης μιας μηχανής της BMW τα γράμματα BMW προβάλλονταν με τέτοια ισχύ που αποτυπώθηκαν στον αμφιβληστροειδή των θεατών.
Στο τέλος της διαφήμισης ο πρωταγωνιστής ζήτησε από τους θεατές να κλείσουν τα μάτια τους και είδαν τα γράμματα παρότι τα βλέφαρά τους ήταν κλειστά.
Εντυπωσιακό και τρομακτικό ταυτόχρονα.
http://www.wired.com/gadgetlab/2010/12/flash-ad-bmw-burns-logo-onto-cinema-goers-eyes/
Γιώργος Επιτήδειος
- Τι να προσέχετε για να μην πέσετε θύμα απατεώνων στο διαδίκτυο – Οι οδηγίες της αστυνομίας
- Λουτσέσκου: «Παλέψαμε και σηκωθήκαμε ξανά – Πολύ σημαντικός ο βαθμός»
- Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Επίκειται ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης
- ΕΚΠΑ: Ψηφιακή πλατφόρμα με τα ιστορικά πλημμυρικά δεδομένα σε όλη την Ελλάδα
- Η περιουσία της Σόφι Κινσέλα: Πώς η «βασίλισσα της ρομαντικής κομεντί» έχτισε μια αυτοκρατορία εκατομμυρίων
- Πιερρακάκης: Στο «τιμόνι» και του ESM μετά την προεδρία του Eurogroup
