Στην πρωτοπορία του Ράλι Ισπανίας παρέμεινε ο Sebastien Loeb μετά το απογευματινό loop των τριών χωμάτινων Ειδικών Διαδρομών της πρώτης ημέρας του 12ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, παρά την προέλαση του Sebastien Ogier που πλησίασε τον πρωταθλητή στα τέσσερα δευτερόλεπτα.

Ο αγώνας της Ιβηρικής διεξάγεται φέτος σε μεικτή επιφάνεια. Το σημερινό πρώτο σκέλος περιλάμβανε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές και τα δύο επόμενα (23-24/10) περιλαμβάνουν ασφάλτινες. Αυτό σημαίνει ότι με την πρωτοπορία του και την ανωτερότητά του στην άσφαλτο, ο S. Loeb έχει σχεδόν εξασφαλίσει τη νίκη.

Ο Jari Matti Latvala δεν κατάφερε να ακολουθήσει τη μάχη των Γάλλων, εξαιτίας οδηγικών λαθών στις δύο τελευταίες Ειδικές της ημέρας. Μετά την 4η Ειδική, ο Φινλανδός –που εντυπωσίασε ξανά- βρισκόταν σε απόσταση μόλις οκτώ δευτερολέπτων από τον S. Loeb.

Ωστόσο, στο δεύτερο σκέλος θα απειληθεί από τον Petter Solberg, που κέρδισε σήμερα τέσσερις Ειδικές και θα προσπαθήσει το Σάββατο να εκμεταλλευτεί την ανωτερότητα της Citroen C4 WRC στην άσφαλτο – αν και ο J.M. Latvala έδειξε στη Γαλλία καλός και σε αυτή την επιφάνεια. Διαβάστε εδώ τις λεπτομέρειες για την εξέλιξη του πρώτου σκέλους του Ράλι Ισπανίας.

WRC – ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 1η μέρα)

1. Loeb (Citroen) 1:25:26.8
2. Ogier (Citroen Junior) +3.8
3. Latvala (Ford) +19.9
4. P.Solberg (Solberg Citroen) +22.4
5. Hirvonen (Ford) +42.4
6. Sordo (Citroen) +54.7
7. Wilson (Stobart Ford) +2:46.9
8. Villagra (Munchi’s Ford) +3:21.2
9. Block (Monster Ford) +3:42.8
10. H.Solberg (Ford Fiesta S2000) +4:21.6

auto.in.gr