Σε δύο μήνες θα έχει ολοκληρωθεί το car terminal του ΟΛΠ στο Νέο Ικόνιο, ενώ προχωρά η σιδηροδρομική σύνδεση Θριασίου και Ικονίου, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του οργανισμού Γιώργος Ανωμερίτης σε συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη.

Για τη ζημιογόνες δραστηριότητες του ΟΛΠ, ο ίδιος ανέφερε πως οι εγκαταστάσεις του silo θα μετατραπούν σε Εθνικό Ναυτικό Μουσείο και θα μεταφερθούν στον χώρο αυτό όλες οι ενάλιες αρχαιότητες της χώρας, ενώ οι δεξαμενές «θα εξυγιανθούν». Παράλληλα, πρόσθεσε ότι θα απομακρυνθούν οι δραστηριότητες της Ιχθυόσκαλας και θα αποδοθεί η προβλήτα ΙΙΙ Ηρακλέους στην εμπορευματική δραστηριότητα, τονίζοντας πως «πουθενά στον κόσμο οι ιχθυόσκαλες δεν βρίσκονται στο μέσον ενός εμπορευματικού λιμένα».

Όσον αφορά τη δημιουργία του «Πάρκου Φωτοβολταϊκών Συστημάτων Ενέργειας», τόνισε ότι το συγκεκριμένο έργο αφορά στην πρώτη φάση εγκατάσταση σε 9 από τα 21 κτίρια του ΟΛΠ και θα προκηρυχθεί σταδιακά κατά κτίριο ώστε να δοθεί η δυνατότητα συμμετοχής σε πολλούς κατασκευαστές ηλιακών συστημάτων και σε πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Σχετικά δε με το έργο «Υποθαλάσσια Σύνδεση Πεζών με σήραγγα μεταξύ της Ηετιώνιας Ακτής και της Ακτής Λέοντος» που θα συνδέει την Πολιτική Ακτή Πειραιά με το Συνεδριακό Εκθεσιακό Κέντρο του ΟΛΠ και τον λιμένα κρουαζιερόπλοιων με την Πολιτιστική Ακτή του Πειραιά, ανέφερε ότι η μελέτη θα έχει ολοκληρωθεί σε πέντε μήνες ώστε να ακολουθήσει η δημοπράτηση της κατασκευής του.

Ο πρόεδρος του ΟΛΠ αναφέρθηκε στο νέο περιβάλλον που δημιουργείται μετά την επαναφορά του υπουργείου και του λιμενικού στον Πειραιά καθώς και στη σύσταση της Γενικής Γραμματείας Λιμενικής Πολιτικής, τονίζοντας ότι πριν από λίγες ημέρες επανασυστάθηκε η Ένωση Λιμένων Ελλάδος, με κύριο στόχο όπως είπε «να είμαστε παρόντες στην Ευρωπαϊκή Ένωση Λιμένων».

Επίσης, ο Γ.Ανωμερίτης τόνισε ότι οι κανονισμοί και τα τιμολόγια του ΟΛΠ, πολλά από τα οποία ήταν ίδια από τη δεκαετία του 60 και του 70 εκσυγχρονίστηκαν και δημιουργήθηκε ένα πλαίσιο σε στενή συνεργασία με τους χρήστες, ώστε να υπάρχει όπως είπε, «πλήρη ηλεκτρονική διακίνηση των υπηρεσιών με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας».

Αναφερόμενος στην κοινοπραξία ΟΛΠ-COSCO δήλωσε ότι υπάρχει άριστη συνεργασία με τον πρόεδρο της εταιρίας Κάπτεν Γουει και «όταν προκύπτει ένα θέμα το επιλύουμε», ενώ υπογράμμισε ότι «όταν το ΠΑΣΟΚ έγινε κυβέρνηση βρήκε μια σύμβαση παραχώρησης η οποία είχε επικυρωθεί από τη βουλή και με διεθνή διαγωνισμό» και «θα σεβαστεί όλες τις διεθνείς συμβάσεις».

Όπως τόνισε ο κ.Ανωμερίτης «δημιουργούμε ένα σύγχρονο λειτουργικό και περιβαλλοντικό λιμάνι το οποίο σε μια έκταση 750 στρ.θα εξυπηρετεί όλες τις χρήσεις θαλασσίων μεταφορών. Υπογράμμισε ότι η κοστολόγησή του και ο προγραμματισμός των έργων θα ενταχθούν στο «Επενδυτικό Πρόγραμμα ΟΛΠ ΑΕ 2011-2015».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ