Δέκα δισεκατομμύρια ευρώ συγκέντρωσε η Nokia το δεύτερο τρίμηνο του 2010. Τα κέρδη της μειώθησαν στα 295 εκατομμύρια δολάρια από 427 εκατομμύρια την αντίστοιχη περίοδο του 2009. Την περίοδο αυτή πούλησε 111,1 εκατομμύρια κινητά τηλέφωνα (8% περισσότερα σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009), 24 εκατομμύρια από τα οποία ήταν «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα.

Εντυπωσιακή ήταν η αύξηση των πωλήσεων smartphone με παράλληλη μείωση της μέσης τιμής πώλησης: 42% περισσότερα σε σχέση με το 2009, 12% περισσότερα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2010 και με μέση τιμή γύρω στα 143 ευρώ από 181 ευρώ την ίδια περίοδο πέρσι (-21%). H Nokia αποδίδει μεταξύ άλλων την μείωση της μέσης τιμής πώλησης των smartphone στην πίεση της αγοράς.

Το δεύτερο τρίμηνο του 2010 η Nokia επένδυσε ιδιαίτερα στο Ovi: εξαγόρασε την MetaCarta για την τεχνολογία της σχετικά με την γεωγραφική πλοήγηση, την Novarra για τη διαδικτυακή πλατφόρμα της (browser, πλατφόρμα διαδικτυακών υπηρεσιών για κινητά), άρχισε να παρέχει συνδρομητικές υπηρεσίες μουσικής σε Κίνα και Ινδία και κατάφερε να προσεγγίσει 17 εκατομμύρια συνδρομητές που κατέβασαν τους δωρεάν χάρτες της (το Ovi Maps περιλαμβάνεται στα νέα κινητά με GPS), συνεργάστηκε με το Yahoo για να προωθήσει τις υπηρεσίες χαρτών, e-mail και chat και διέθεσε την πρώτη εφαρμογή που ανέπτυξε από κοινού με τη Microsoft για τα κινητά της σειράς E (Microsoft Communicator Mobile).

Σημαντική ήταν και η προώθηση του Ovi Store: η Nokia διέθεσε τον Ovi App Wizard που έφτασε το 1 εκατομμύριo download σε 10 εβδομάδες για την εύκολη και ταχύτατη ανάπτυξη εφαρμογών. Κάθε μέρα κατεβαίνουν από το Ovi Store κατά μέσο όρο 1,7 εκατομμύρια αντικείμενα. Στο ίδιο τρίμηνο η Nokia διέθεσε το N8 με το νέο Symbian 3, τρία κινητά C1 που δέχονται δύο κάρτες SIM, το C2, το C3 (με έμφαση στην κοινωνική δικτύωση), το C6 (messaging, 3,2» οθόνη αφής, συρόμενο πληκτρολόγιο και κάμερα 5Mpixel), το Nokia E5, το μουσικό Nokia X2 κ.ά.

In.gr Τεχνολογία