Μετά τη Ferrari και η McLaren ετοιμάζει μια βαρέως ανανεωμένη «Β» έκδοση του μονοθεσίου της, την οποία -σύμφωνα με πληροφορίες από τη Βρετανία- πρόκειται να χρησιμοποιήσει για πρώτη φορά στο Βρετανικό Grand Prix του Σίλβερστοουν στις 11/7.

Η McLaren έχει το εξαιρετικά σημαντικό πλεονέκτημα του αεραγωγού F-Duct, τον οποίο η ίδια επινόησε και όλες οι άλλες κορυφαίες ομάδες αποτυγχάνουν, μέχρι στιγμής, να το αφομοιώσουν και να το κάνουν να δουλέψει άρτια στα δικά τους μονοθέσια.

Ωστόσο, σύμφωνα με τα λεγόμενα στελεχών της, η αγγλική ομάδα χρειάζεται αρκετή βελτίωση στην αεροδυναμική απόδοση (στην παραγωγή αρνητικής άντωσης) και ταχύτητα στον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης με λίγα καύσιμα, για να ανταγωνιστεί την κυρίαρχη RBR.

Με τη νίκη στο GP Τουρκίας η McLaren μείωσε το χάσμα από την RBR, σύμφωνα με τον Lewis Hamilton, ο οποίος συμπλήρωσε πως «…έχουμε προγραμματίσει καλά πράγματα που θα έρθουν στους επόμενους αγώνες».

Ο διευθυντής της ομάδας, Martin Whitmarsh, είπε: «Πρέπει να δουλεύεις για να πετύχεις περισσότερη αρνητική άντωση, λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση, καλύτερη ισορροπία – αυτό κάναμε κι αυτό θα συνεχίζουμε να κάνουμε. Αποδείξαμε πέρσι ότι μπορούμε να εξελίσσουμε το μονοθέσιο ταχύτερα από τους αντιπάλους μας».

Πλην της μεγάλης αεροδυναμικής εξέλιξης που αναμένεται στο Σίλβερστοουν, η McLaren θα εισάγει νέα εξαρτήματα και στους δύο αγώνες που μεσολαβούν, στο Μόντρεαλ και τη Βαλένθια.

Στον Καναδά η MP4/25 θα έχει νέα εμπρός πτέρυγα και νέα στοιχεία στην πίσω πτέρυγα. Η πρώτη δοκιμάστηκε από την ομάδα για πρώτη φορά στον αγώνα της Πόλης. Δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, συνεπώς η ομάδα την τροποποίησε με την ελπίδα ότι θα αποδώσει τα αναμενόμενα στον Καναδά.

auto.in.gr