Με κόστος 65.950 και 67.900 ευρώ τα TT RS Coupe και TT RS Cabrio διατίθενται ήδη στην ελληνική αγορά με τον πεντακύλινδρο TFSI κινητήρα 2,5 λίτρων, απόδοσης 340 ίππων και ροπής 45 χλγμ. από τις 1.600 σ.α.λ.



Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές με επιτάχυνση από στάση σε 4,6΄΄(Cabrio: 4,7΄΄) και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.



Εξωτερικά το νέο TT RS ξεχωρίζει από τους διαφορετικούς προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, την σταθερή αεροτομή, τους τροχούς αλουμινίου 18 ιντσών, τους εξωτερικούς καθρέπτες σε απόχρωση αλουμινίου, τις μονές οβάλ απολήξεις εξάτμισης αριστερά & δεξιά και νέα εξωτερικά μεταλλικά χρώματα αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη έκδοση.



Στο εσωτερικό, τα εκτεταμένα στοιχεία αλουμινίου, τα sport καθίσματα με λογότυπο TT RS, οι επενδύσεις των καθισμάτων σε δέρμα/Αlcantara, το λογότυπο στα όργανα, το πολυλειτουργικό τιμόνι 3 ακτίνων με δερμάτινη επένδυση και επίπεδο κάτω μέρος ενισχύουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.



Ο εξοπλισμός των νέων εκδόσεων περιλαμβάνει μεταξύ άλλων μετωπικούς και πλευρικούς αερόσακους, ανάρτηση TT RS Sport, ηχοσύστημα Audi Concert και σύστημα συναγερμού, αυτόματο κλιματισμό, πακέτο εσωτερικού φωτισμού και εξωτερικούς καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους ενώ στην έκδοση Roadster περιλαμβάνεται επιπλέον η αυτόματα ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή και ο ηλεκτρικά αναδυόμενος ανεμοθραύστης.





auto.in.gr