Ο Sebastian Vettel κρίθηκε υπαίτιος από τους αγωνοδίκες για τη σύγκρουσή του με τον Robert Kubica, στην μάχη τους για τη δεύτερη θέση, τρεις γύρους πριν το τέλος του GP Αυστραλίας. Σύμφωνα με τη BMW Sauber, αυτό το συμβάν κόστισε στον Πολωνό τη νίκη στη Μελβούρνη!


Ο S. Vettel της Red Bull Racing τιμωρήθηκε με ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση του Grand Prix Μαλαισίας, που θα διεξαχθεί την προσεχή Κυριακή (05/04). Επιπλέον, η ομάδα του δέχθηκε πρόστιμο 50.000 δολαρίων διότι προέτρεψε τον Γερμανό να παραμείνει στην πίστα, παρότι το μονοθέσιό του είχε απομείνει με τρεις τροχούς.


Ο R. Kubica προσπάθησε να προσπεράσει τον S. Vettel από την εξωτερική της στροφής 4. Ο Πολωνός έστριψε πρώτος, ωστόσο ο Γερμανός δεν συναίνεσε και φρέναρε πέραν του ορίου, με αποτέλεσμα οι δύο να συγκρουστούν και τα μονοθέσιά τους να υποστούν σοβαρή ζημιά. Στην επόμενη στροφή, ο R. Kubica εγκατέλειψε.


Σύμφωνα με τη BMW Sauber, ο Jenson Button έχανε χρόνο στην κορυφή εξαιτίας υπέρμετρης φθοράς των πολύ μαλακών ελαστικών – την ώρα που ο R. Kubica είχε τη μέση γόμα σε άριστες συνθήκες θερμοκρασίας και φθοράς. Ο αγωνιστικός διευθυντής της BMW, Mario Theissen, είπε: Ο Sebastian φρέναρε νωρίς και σκέφτηκα ΄η κατάσταση είναι ξεκάθαρη, τον ξέρω, δεν θα κάνει καμιά ανοησία΄. Αλλά μέχρι να το πω, είχε ήδη συμβεί.


Είναι απογοητευτικό και για τους δύο οδηγούς, ήμασταν αισιόδοξοι ότι ο Robert θα είχε κερδίσει επειδή πλησίαζε με τα σκληρά ελαστικά. Τα δύο μονοθέσια μπροστά του πάσχιζαν με τα μαλακά. Ήταν δύο δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερος και πιθανότατα έχασε μια νίκη. Ο Sebastian έχασε μια θέση στο βάθρο και οι δύο ομάδες χάσαμε πολύτιμους βαθμούς, κατέληξε ο Γερμανός.


Ο Πολωνός οδηγός της ομάδας συμπλήρωσε: Είναι δύσκολο να πούμε ποιος φταίει. Νομίζω ότι ήταν λίγο αισιόδοξο αυτό που πήγε να κάνει. Αν ήταν στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου θα ήταν εντάξει, αλλά στον πρώτο αγώνα είναι σημαντικό να κερδίζεις βαθμούς. Είναι σημαντικό να καταλαβαίνεις σε ποια θέση βρίσκεσαι.


Αν δεν τον περνούσα εκεί, θα το έκανα τρεις γύρους αργότερα επειδή ήμουν τρία δευτερόλεπτα στο γύρο ταχύτερος. Είναι κρίμα, διότι το διήμερο πήγε καλά και για τους δύο μας και παρόλα αυτά δεν κερδίσαμε βαθμούς.


Στην στροφή 1 ανοίχτηκε, έκλεισε τη γραμμή του, εγώ ήμουν στην καθαρή γραμμή στα φρένα για τη στροφή 3 και είχα περάσει μπροστά, αλλά νομίζω ότι προσπάθησε υπερβολικά να υπερασπιστεί τη θέση του και αντιμετώπισε υποστροφή κι έτσι με χτύπησε.


Από την πλευρά του, ο Sebastian Vettel τόνισε: Ήμασταν σε εξαιρετική θέση, αλλά λίγο πριν το τέλος είχα ένα ανόητο αγωνιστικό συμβάν με τον Robert. Όταν έστριψα ήμουν μπροστά, αλλά δεν κατάφερα να διατηρήσω την ταχύτητα μέσα στη στροφή και ο Robert είχε σκληρότερα ελαστικά, οπότε ήταν πολύ ταχύτερος.


Όταν συγκρουστήκαμε ήμουν εμπρός αλλά δεν είχα που να πάω, δεν μπορούσα να σταματήσω το αυτοκίνητο ή να στρίψω και τα ελαστικά μου ήταν εντελώς φθαρμένα. Είναι κρίμα. Θα έπρεπε να τον είχα αφήσει; Θέλεις πάντα να μάχεσαι. Ίσως θα έπρεπε να τον άφηνα και να κέρδιζα την 3η θέση, αλλά έτσι είναι η ζωή. Ζητάω συγγνώμη από την ομάδα και επίσης από τον Robert, καθώς το συμβάν δεν έβαλε τέλος μόνο στον δικό μου αγώνα αλλά και στον δικό του, κατέληξε ο Γερμανός.


auto.in.gr