Δοκιμές Μπαχρέιν: Η μεταμόρφωση της Ferrari F60!
Αλματα προόδου εμφανίζει το ιταλικό μονοθέσιο στο Σακίρ, ειδικά στους τομείς ισορροπίας και σταθερότητας της απόδοσης. Η BMW Sauber έγραψε τον ταχύτερο χρόνο, μέχρι στιγμής, με τον Christian Klien.
Οι πρώτες δοκιμές της Ferrari F60, στο Μουτζέλο στο μέσον Ιανουαρίου, ήταν εξαιρετικά προβληματικές. Η καθυστέρηση εξέλιξης του συστήματος KERS είχε προκαλέσει προβλήματα ισορροπίας του μονοθεσίου, η αξιοπιστία ήταν φτωχή, ο φόρτος εργασίας που περίμενε τη Scuderia φάνταζε τεράστιος.
Ωστόσο τώρα, ένα μήνα μετά, η ιταλική ομάδα έχει στις δοκιμές του Μπαχρέιν ένα μονοθέσιο τόσο πιο αποδοτικό και ισορροπημένο (αν και όχι πλήρως αξιόπιστο, ακόμα) που ενθουσίασε ακόμα και τον -επιφυλακτικό και λιγομίλητο σε τέτοιες περιπτώσεις- Kimi Raikkonen.
Η πρώτη μου ημέρα με τη νέα F60 σε στεγνή πίστα ήταν εξαιρετικά θετική, δήλωσε ο Φινλανδός. Αμέσως μου έδωσε καλή αίσθηση, αν και είναι ακόμα νωρίς για να γνωρίζουμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τους αντιπάλους μας. Το μονοθέσιο βελτιώνεται και δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κρίσιμοι τομείς.
Επίσης, είμαι ικανοποιημένος και με το σύστημα KERS, παρότι εμφανίζει ορισμένες ΄παιδικές ασθένειες΄, αλλά και από τη δουλειά μας συνολικά. Το μονοθέσιο αντιδρά πολύ καλά στις αλλαγές ρυθμίσεων και επιβεβαιώνει διαρκώς ότι έχει σταθερότητα στην απόδοσή του στη συστοιχία πολλών γύρων, κατέληξε ο πρωταθλητής του 2007.
Την Παρασκευή (13/02) και τη Δευτέρα (16/02) οι ομάδες που βρίσκονται για δοκιμές στο Μπαχρέιν, οι BMW Sauber, Ferrari και Toyota, συνάντησαν καθαρό ουρανό και -έπειτα από τρεις ημέρες που η αμμοθύελλα τους είχε καθηλώσει στα pits- κατάφεραν να κάνουν δύο γεμάτες ημέρες δοκιμών.
Την πρώτη από αυτές ο Kimi ήταν ταχύτερος όλων και τη δεύτερη, παρότι βελτίωσε το χρόνο του κατά μισό δευτερόλεπτο (σε μια πίστα που διαρκώς βελτιωνόταν σε πρόσφυση), ήταν δεύτερος – σε απόσταση σχεδόν 0,25 από τον Christian Klien, δοκιμαστή της -εν γένει καλύτερα προετοιμασμένης- BMW Sauber.
Και οι τρεις ομάδες δοκίμασαν διάφορες μηχανικές και αεροδυναμικές ρυθμίσεις, συγκέντρωσαν δεδομένα για τη συμπεριφορά των ελαστικών σε υψηλές θερμοκρασίες της ασφάλτου και, ακόμη, έκαναν πολλές συστοιχίες γύρων για να δοκιμάσουν τη σταθερότητα απόδοσης και την αξιοπιστία των μονοθεσίων. Μόνο η Ferrari παρουσίασε μηχανικά -αν και όχι σοβαρά- προβλήματα.
Ήταν πολύ θετική ημέρα, συγκεντρώσαμε πολλά δεδομένα και στο τέλος έκανα και μια συστοιχία γύρων είπε ο C. Klien, που συμπλήρωσε 131 γύρους στην πίστα του Περσικού Κόλπου. Δεν αντιμετωπίσαμε κανένα μηχανικό πρόβλημα και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό.
Ο Jarno Trulli συμπλήρωσε, για λογαριασμό της Toyota, δέκα γύρους παραπάνω – και δήλωσε: Κάναμε πάνω από δύο αποστάσεις αγώνα σήμερα – για την ακρίβεια αυτό είναι το ρεκόρ χιλιομέτρων που έχω κάνει σε μια ημέρα δοκιμών! Οπότε, θα έλεγα ότι ήταν θετική και παραγωγική ημέρα. Είχαμε πολλά να δοκιμάσουμε και τα καταφέραμε. Ήμασταν ανταγωνιστικοί σε όλη τη διάρκεια της ημέρας – ξεκινήσαμε καλά τη δεύτερη εβδομάδα μας εδώ.
auto.in.gr
- Παπανικολάου για Μόρις: «Τα πρώτα δείγματα είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικά»
- Άγιος Δημήτριος: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας ο δήμος
- Κυβερνοασφάλεια: Γιατί οι χάκερς αγαπούν τις γιορτές – Τρία τρανταχτά παραδείγματα των τελευταίων χρόνων
- Eternity C: Το μήνυμα του Έλληνα φρουρού που επέζησε της επίθεση των Χούθι
- Δήμος Αθηναίων: Χριστουγεννιάτικο Γεύμα Αγάπης σε άστεγους και οικονομικά ευάλωτους πολίτες
- Μπαρτζώκας: «Ο Μόρις είναι έμπειρος και έξυπνος, θα μας ανεβάσει επίπεδο»

