Η Renault F1 θα επιβιώσει
Μετά την ανακοίνωση αποχώρησης της ING από τη F1 στο τέλος του 2009, ο Flavio Briatore βασίζει το μέλλον της ομάδας στις δραστικές περικοπές κόστους που θα επιβληθούν στο σπορ.
Η παγκόσμια οικονομική ύφεση πρόσφατα ανάγκασε τη Renault να ζητήσει (και να δεχθεί) κυβερνητική βοήθεια και, σήμερα, την ING να ανακοινώσει την απόσυρση κάθε είδους χορηγίας της από τη Formula 1 στο τέλος του 2009. Παρόλα αυτά, το μέλλον της Renault F1 στο σπορ είναι ασφαλές, σύμφωνα με τον Flavio Briatore.
Η βεβαιότητα με την οποία ο Ιταλός διευθυντής της Renault F1 τοποθετήθηκε επισήμως, προκύπτει από τη σειρά δραστικών μέτρων που πρόκειται να εφαρμοστούν άμεσα στη Formula 1, με την πλήρη συνεργασία της FIA με τον σύνδεσμο των ομάδων του σπορ (FOTA).
Συγκεκριμένα, η επιθυμία του προέδρου της FIA, Max Mosley, είναι να μειωθεί ο προϋπολογισμός κάθε ομάδας στα περίπου 50-60 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο, από τα περίπου 350 εκατ. δολάρια που είναι σήμερα – κάτι που θα επιτρέψει στις ομάδες να είναι ακόμα και κερδοφόρες, ώστε να διασφαλίσουν την επιβίωσή τους.
Πριν από λίγες ημέρες η διεθνής ασφαλιστική εταιρεία ING είχε ανακοινώσει ότι θα περικόψει το 40% από τις χορηγίες της στη Formula 1 – όμως όχι από την χορηγία στη Renault F1, αλλά από τις διαφημίσεις της στα διάφορα Grand Prix στα οποία ήταν βασικός σπόνσορας.
Ωστόσο, σήμερα έβγαλε την εξής ανακοίνωση: Σε συνέχεια του προγράμματος περικοπής εξόδων που ανακοινώθηκε πρόσφατα, η ING επιβεβαίωσε σήμερα ότι δεν θα ανανεώσει το τριετές (2007-2009) συμβόλαιο χορηγίας στη Renault F1 και ότι θα παύσει την παρουσία της στη F1 πέραν της σεζόν 2009.
Η συμμετοχή της ING στη Formula 1 ήταν το πρώτο παγκόσμιο χορηγικό πρόγραμμα της εταιρείας, με στόχο την αύξηση των πόρων της και την βελτίωση της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητάς της, κυρίως στις κρίσιμες αναπτυσσόμενες αγορές.
Τα τελευταία δύο χρόνια, η ING πέτυχε τους στόχους της με τη χορηγία στη Formula 1, αυξάνοντας την παγκόσμια αναγνωρισιμότητά της κατά 16% (από το Μάρτιο 2007 μέχρι το Νοέμβριο 2008). Η Formula 1 παραμένει ένα ισχυρός επιχειρησιακός οδηγός, ακόμα και σε δυσμενές οικονομικό κλίμα.
Παρότι η ING περιέκοψε το 40% των χορηγιών της στη F1 για τον τελευταίο χρόνο, θα εξακολουθήσει το 2009 να αναζητά ευκαιρίες αύξησης των πόρων της. Η ING απόλαυσε τη σχέση της με τη Renault F1 και θα εξακολουθήσει να εργάζεται στενά με την ομάδα στη διάρκεια του τελευταίου έτους της συνεργασίας.
Με βάση όλα τα παραπάνω, ο Flavio Briatore τόνισε, με επίσημο δελτίο Τύπου της ομάδας: Τα τελευταία τρία χρόνια, η ομάδα και η ING απόλαυσαν μια αποδοτική και επιτυχημένη συνεργασία. Η ING υποστήριξε με ενθουσιασμό κάθε πτυχή της Renault F1.
Η συμμετοχή της στη Formula 1 ήταν επιτυχημένη και έγινε μια εταιρεία διεθνώς αναγνωρισμένη χάρη στο πρωτοποριακό της χορηγικό πρόγραμμα στην ομάδα μας και στη F1. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι το παγκόσμιο οικονομικό κλίμα απαιτεί την αναδόμηση του σπορ και με τον FOTA ακολουθούμε αυτή την κατεύθυνση.
Οι δραστικές περικοπές του κόστους βρίσκονται στην ατζέντα του FOTA ως μια από τις βασικές προτεραιότητες και με το συνεχιζόμενο πρόγραμμα λήψης μέτρων είμαστε αισιόδοξοι ότι μπορούμε να εγγυηθούμε με ασφάλεια το μέλλον της ομάδας μας και της Formula 1, κατέληξε ο Ιταλός.
auto.in.gr
- Πρωτιά της Κρήτης στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2025
- Άι Βασίλης από τα Temu – Γιατί ο «ανένδοτος» της ΕΕ κατά των εισαγωγών από κινέζικες πλατφόρμες μπάζει νερά
- Μαξίμου: Τα παίζει όλα για όλα στον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των αγροτών, πασχίζει να επαναφέρει «Μητσοτάκης ή χάος» και «θετική ατζέντα»
- «Η Κρουζ Αζούλ θέλει 10 εκατ. ευρώ για τον Γιακουμάκη»
- «Δεν υπάρχει γυρισμός»: Οι γυναίκες του Ιράν είναι αποφασισμένες να πετάξουν τη μαντίλα
- Χαρδαλιάς: Τα Χριστούγεννα να φέρουν φως στα σπίτια και στις καρδιές μας


