Μια μέρα μετά την παρουσίασή της, η νέα Red Bull RB5 – Renault ήταν το ταχύτερο από τα μονοθέσια του 2009 στη Χερέθ, ενώ στο Σακίρ τον πρώτο χρόνο σημείωσε ο Timo Glock της Toyota στην πρώτη πλήρη ημέρα δοκιμών των ομάδων της Formula 1 στις πίστες της Ισπανίας και του Μπαχρέιν.


Εξαιτίας του τραυματισμού του Mark Webber, ο Sebastian Vettel είναι εκείνος που έχει αναλάβει να καλύψει τα χιλιόμετρα δοκιμών της Red Bull Racing. Σήμερα στη Χερέθ έδειξε ότι το εξαιρετικά τολμηρό μονοθέσιο του Adrian Newey είναι αρκετά αποδοτικό – αλλά και σχετικά αναξιόπιστο.


Συγκεκριμένα, ένα πρόβλημα σε σένσορα του κιβωτίου ταχυτήτων καθήλωσε τον νεαρό Γερμανό οδηγό στα pits το απόγευμα. Παρόλα αυτά, είχε σημειώσει τον πρώτο χρόνο από όλα τα μονοθέσια του 2009 και το δεύτερο της ημέρας – πίσω από τον Sebastien Buemi που οδηγούσε την περσινή Toro Rosso.


Δυόμισι δέκατα πίσω από τη Red Bull RB5 βρέθηκε η Williams FW31 του Nico Hulkenberg, ενώ ο Heikki Kovalainen με τη νέα McLaren-Mercedes MP4/24 ήταν μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από το χρόνο του S. Vettel. O Nelson Piquet πάσχισε με προβλήματα όλη την ημέρα, σημείωσε τον τελευταίο χρόνο με διαφορά 1,1 από τον S. Vettel και τα διόλου ενθαρρυντικά δείγματα της νέας Renault R29 συνεχίστηκαν.


Το μεσημέρι στη Χερέθ ξέσπασε μια ξαφνική καταιγίδα – που ήταν ακριβώς αυτό που ήθελαν να αποφύγουν η Ferrari, η BMW Sauber και η Toyota ταξιδεύοντας στο Μπαχρέιν, όπου σήμερα έκαναν την πρώτη ημέρα δοκιμών τους. Ωστόσο, στο νησί της Μέσης Ανατολής μπορεί να μην έβρεχε, αλλά… είχε ομίχλη!


Τα ελικόπτερα ασφαλείας δεν ήταν δυνατόν να απογειωθούν και έτσι οι ομάδες έχασαν ένα δίωρο δοκιμών το πρωί, πριν καθαρίσει ο ουρανός και βγουν στην πίστα κανονικά για το υπόλοιπο της ημέρας. Οι τρεις ομάδες δούλεψαν στο στήσιμο των νέων τους μονοθεσίων.


Επιπλέον, η Ferrari συμπλήρωσε το απόγευμα με τον Felipe Massa και ορισμένες συστοιχίες διαδοχικών γύρων, ώστε να δοκιμάσει την αξιοπιστία της F60, την σταθερότητα απόδοσης των ελαστικών και την επίδραση του συστήματος KERS.


Ο Robert Kubica αντιμετώπισε το απόγευμα ένα μηχανικό πρόβλημα, για το οποίο η BMW Sauber δεν έδωσε λεπτομέρειες. Παρόλα αυτά, ο Πολωνός είπε: Μάθαμε πολλά για τη συμπεριφορά του μονοθεσίου σε υψηλές θερμοκρασίες, ήταν καλή ημέρα.


Οι χρόνοι των τριών οδηγών ήταν παρεμφερείς, καθώς τους χώριζε από ένα δέκατο του δευτερολέπτου με ταχύτερο τον Timo Glock (1:33.501), εμπρός από τους Felipe Massa και Robert Kubica.


Κάναμε πολλή δουλειά στη ρύθμιση του μονοθεσίου και στο τέλος αρχίσαμε να κινούμαστε στη σωστή κατεύθυνση, είπε ο T. Glock. Το αυτοκίνητο είχε σταθερή απόδοση όλη την ημέρα και αυτό είναι ήδη θετικό δείγμα. Επίσης, συμπληρώσαμε πολλούς γύρους και αυτό ήταν επίσης ενθαρρυντικό, κατέληξε.


auto.in.gr