Πριν από μερικούς μήνες οι πληροφορίες που ήθελαν την Abarth να εξετάζει την παραγωγή ενός coupe-roadster συνέδεαν το όνομα της ιταλικής φίρμας με αυτό της Lotus.



Το νέο δημιούργημα της Abarth θα βασιζόταν στο σασί της νέας Lotus Elise, αν η ιταλική φίρμα δεν είχε αποφασίσει, τελικά, την in house εξέλιξη και παραγωγή του αυτοκινήτου.



Με αφετηρία, λοιπόν, το δάπεδο του Fiat 500 ο ιταλικός σκορπιός φιλοδοξεί να προσθέσει μια ακόμη εξεζητημένη πρόταση στη νεοσύστατη γκάμα του.



Με σκοπό να αποφευχθούν οι υπέρογκες δαπάνες για την εξέλιξη του αυτοκινήτου, η διάταξη των μηχανικών μερών δεν προβλέπεται να διαφοροποιηθεί. Συνεπώς, ο κινητήρας θα παραμείνει στο μπροστινό τμήμα του αμαξώματος και η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς.



Παρόλα αυτά, η εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο πλαίσιο και η εξαιρετικά περιορισμένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος αναμένεται να διατηρήσει αναλλοίωτο το kart feeling που χαρακτήριζε και στο παρελθόν τα τετράτροχα δημιουργήματα της Abarth.



Όπως και να έχει, πάντως, αρκετά από τα μηχανικά -και όχι μόνο- τμήματα του Coupe θα προέρχονται από το μέχρι σήμερα γνωστό Fiat 500 γεγονός που θα φανερώνει την κατασκευαστική συγγένεια των αυτοκινήτων.



Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.400 κ.εκ. απόδοσης 135 ίππων και 180 Nm ροπής είναι αυτός που θα κινεί τα περίπου 1.000 κιλά του διθέσιου Abarth, ενώ το ηλεκτρονικό διαφορικό TTC θα φροντίζει για την εξασφάλιση της απαιτούμενης πρόσφυσης.



Η τελευταία ιδιαιτερότητα του σκορπιού θα έχει να κάνει με την οροφή του, καθώς ένα αποσπώμενο τμήμα θα προσφέρει την αίσθηση ενός ανοιχτού αυτοκινήτου, χωρίς να απαιτείται η παρουσίας κάποιου πολύπλοκου μηχανισμού αναδίπλωσης μεταλλικής ή υφασμάτινης επιφάνειας.



Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το Coupe της Abarth θα αποκαλυφθεί μέσα στο 2010, αν και η διάθεσή του στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα.


Auto Express