Ράλι Ντακάρ 2009: Νέα σελίδα και για τη Mitsubishi με το Racing Lancer
Μετά από επτά διαδοχικές νίκες του Mitsubishi Pajero στην Αφρική, η ιαπωνική εταιρεία «αλλάζει κεφάλαιο» στην ιστορία της με την παρθενική εμφάνιση του νέου Racing Lancer και του αγωνιστικού της κινητήρα V6 Turbo Diesel στο επίσης ολοκαίνουριο Ράλι Ντακάρ της Λατινικής Αμερικής.
Η έλευση του Mitsubishi Racing Lancer ήταν επιβεβλημένη, με βάση την πρόοδο των καιρών και του ανταγωνισμού της Volkswagen – η οποία προόδευσε ταχύτερα με το πετρελαιοκίνητο Race Touareg τα τελευταία χρόνια.
«Συνεχίζεις, αναλαμβάνεις μια καινούρια πρόκληση, ή σταματάς επειδή έχεις κερδίσει τα πάντα;» ρώτησε «ρητορικά» ο διευθυντής της αγωνιστικής ομάδας της Mitsubishi, Dominique Serieys. «Έχουμε πάρει και μεγαλύτερο ρίσκο στο παρελθόν. Κερδίσαμε τα τελευταία επτά χρόνια διαδοχικά με το βενζινοκίνητο Pajero».
«Η ομάδα είναι πολύ καλά προετοιμασμένη. Για εμάς είναι μια νέα αρχή, παρότι κάναμε 18.000 χιλιόμετρα δοκιμών. Το αυτοκίνητο είναι νέο και είναι η πρώτη φορά που θα το χρησιμοποιήσουν όλοι οι οδηγοί. Η πίεση δεν είναι στους δικούς μας ώμους, έχουμε κερδίσει τα επτά προηγούμενα χρόνια».
Δημιουργώντας το Racing Lancer
Το πλάνο εξέλιξης του πετρελαιοκινητήρα ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2006 και ο V6 Turbo Diesel δοκιμάστηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2007, στο αμάξωμα του Pajero. Περίπου τότε η Mitsubishi άρχισε το σχεδιασμό του αμαξώματος του Racing Lancer και το πρώτο αντίτυπό του ήταν έτοιμο σχεδόν ένα χρόνο αργότερα.
Αμέσως ξεκίνησαν οι δοκιμές του Racing Lancer στην Ισπανία, στο Μαρόκο και στη Γαλλία και στο τέλος Οκτωβρίου 2008 το αυτοκίνητο έκανε το αγωνιστικό του ντεμπούτο στον έκτο αγώνα του FIA Cross-Country Baja International Cup 2008, στο Baja Portalegre.
Σε σχέση με το αγωνιστικό Pajero, διατηρήθηκαν τα ίδια διαφορικά και το μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, αλλά το Racing Lancer έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο. Αυτό επέτρεψε στους μηχανικούς της ομάδας να τοποθετήσουν πιο χαμηλά το δοχείο καυσίμου και τους εφεδρικούς τροχούς, ώστε να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους.
Εκτός από αυτό, τη βελτίωση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου συνεπικουρεί και η νέα φιλοσοφία διάταξης της ανάρτησης, που αποτελείται από διπλά ψαλίδια και στους τέσσερις τροχούς. Στο πλαίσιο της εξέλιξης του αυτοκινήτου, η ομάδα μείωσε το βάρος και αύξησε την ιπποδύναμη του πετρελαιοκινητήρα.
Η τελευταία, στο αρχικό της στάδιο, βρισκόταν στους 280 ίππους, ενώ η ροπή ήταν στα 650 Nm. Το intercooler του Turbo είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου και ο αεραγωγός του βρίσκεται στην οροφή του Racing Lancer.
Για την όγδοη συνεχή νίκη!
«Κάναμε χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών σε διάφορα υψόμετρα και με αφόρητη ζέστη. Δεν μπορεί κανείς να προβλέψει τι θα γίνει στο φετινό Ράλι Ντακάρ, αλλά θα κάνουμε τα πάντα για τη νίκη» δήλωσε ο Osamu Nakayama, πρόεδρος του MMSP, του γιαπωνέζικου αγωνιστικού τμήματος της εταιρείας.
Ο Dominique Serieys συμπλήρωσε: «Η εμπειρία είναι κρίσιμη, αλλά ορισμένες ομάδες έχουν ήδη εμπειρία δύο ή τριών ετών και παρόλα αυτά εξακολουθούν να μην κερδίζουν. Έχουμε κερδίσει επτά συνεχόμενες φορές, αλλά τώρα πρέπει να πάμε παραπέρα με το νέο Racing Lancer και το νέο Ράλι Ντακάρ».
«Είναι μεγάλος αγώνας και πρέπει να ξεχάσουμε τα τελευταία πέντε, έξι χρόνια. Το 2008 είχαμε μια μάχη στα δευτερόλεπτα με τους αντιπάλους μας, σαν να ήταν αγώνας του WRC και πρέπει πάλι να είμαστε ανταγωνιστικοί».
«Η στρατηγική θα είναι σημαντική. Όπως πάντα, αν θέλεις να ηγείσαι του αγώνα τις πρώτες μέρες αυτό είναι φανταστικό για το μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, αλλά έχεις πολλά να χάσεις αν προηγείσαι τόσο νωρίς. Το πρώτο μεγάλο βήμα για εμάς θα είναι η πρώτη ειδική. Χρειάζεται να είμαστε ταχείς και μετά θα δούμε που θα βρισκόμασ
auto.in.gr
- Πρωτιά της Κρήτης στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2025
- Άι Βασίλης από τα Temu – Γιατί ο «ανένδοτος» της ΕΕ κατά των εισαγωγών από κινέζικες πλατφόρμες μπάζει νερά
- Μαξίμου: Τα παίζει όλα για όλα στον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των αγροτών, πασχίζει να επαναφέρει «Μητσοτάκης ή χάος» και «θετική ατζέντα»
- «Η Κρουζ Αζούλ θέλει 10 εκατ. ευρώ για τον Γιακουμάκη»
- «Δεν υπάρχει γυρισμός»: Οι γυναίκες του Ιράν είναι αποφασισμένες να πετάξουν τη μαντίλα
- Χαρδαλιάς: Τα Χριστούγεννα να φέρουν φως στα σπίτια και στις καρδιές μας


