Μέχρι και με το επιπλέον βάρος ενός εφεδρικού τροχού και επιλέγοντας επιφυλακτικό τρόπο οδήγησης κέρδιζε ο Sebastien Loeb ειδικές διαδρομές κατά το δεύτερο σκέλος του Γύρου Κορσικής, 13ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.


Κατά συνέπεια, ξεκινώντας την πρώτη από τις τέσσερις ειδικές διαδρομές του τρίτου και τελευταίου σκέλους της Κυριακής με προβάδισμα 52 δευτερολέπτων από τον Mikko Hirvonen και σχεδόν 57 από τον Francois Duval, ο Γάλλος φαντάζει απόλυτο φαβορί για να εξασφαλίσει την δέκατη φετινή του νίκη – σε 13 αγώνες!


Το μόνο που απασχολούσε τον Γάλλο κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του αγώνα ήταν οι πέτρες που είχαν ξεβράσει στην άσφαλτο της νήσου του Ναπολέοντα τα αυτοκίνητα από τα πρώτα περάσματα από τις ειδικές. Αυτός ήταν και ο λόγος που έφερε στη C4 WRC δύο εφεδρικούς τροχούς, από το μεσημβρινό Service Park κι έπειτα. Με το βάρος του επιπλέον εφεδρικού τροχού κέρδισε τις δύο από τις τρεις απογευματινές ειδικές.


Αρκετές φορές ο Loeb έχει δηλώσει ότι του είναι δύσκολο να οδηγεί συντηρητικά, απλά για να τερματίσει, διότι με αυτό τον τρόπο χάνει την αυτοσυγκέντρωσή του. Μετά το τέλος της δεύτερης ημέρας στην Κορσική, είπε: Εντάξει, σήμερα δεν υπήρξε καμία μάχη, αν και είναι πιο συναρπαστικό όταν μάχεσαι, αλλά προτιμώ να είμαι σε αυτή τη θέση παρά να κυνηγάω. Δεν παραπονιέμαι. Δουλειά μου είναι να κάνω έναν καλό αγώνα εδώ και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω και αύριο (σ.σ.: Κυριακή). Να μείνω στο δρόμο και να μην κάνω λάθη.


Η Ford πίεσε το πρωί, ωστόσο και στις πέντε πρώτες από τις έξι ειδικές διαδρομές της ημέρας τα Focus WRC ήταν πιο αργά από το Citroen, το οποίο βρίσκεται στο στοιχείο του στην άσφαλτο, όπως και ο οδηγός του. Οι Mikko Hirvonen και Francois Duval πιο πολύ μονομάχησαν μεταξύ τους, παρά με τον Loeb, πριν προκύψουν ορισμένα μικρά προβλήματα αξιοπιστίας (διαρροή λιπαντικού του κιβωτίου ταχυτήτων) στο αυτοκίνητο του Duval και η Ford τους δώσει την εντολή να φροντίσουν με την οδήγησή τους να μην ρισκάρουν. Η νίκη του Duval στην τελευταία ειδική δεν ήταν αποτέλεσμα ρίσκου, αλλά αποτέλεσμα ακόμα πιο επιφυλακτικής τακτικής του Loeb.


Είναι προφανές ότι ο Duval δεν θα προσπαθήσει να απειλήσει τον Hirvonen στο τρίτο σκέλος της Κυριακής. Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο να προσπαθήσω να φτάσω τον Mikko είπε ο Βέλγος και συνέχισε: Βρίσκεται σε καλή θέση και είναι σημαντικό να παραμείνει εκεί. Εγώ θα συνεχίσω στον ίδιο ρυθμό, αλλά το σημαντικότερο είναι να μείνω στο δρόμο. Η τρίτη θέση είναι καλή.


Ο Hirvonen, από την πλευρά του, δήλωσε: Δεν ξέρω αν κινούμασταν και οι δύο στο 110%. Δεν πήραμε κάθε ρίσκο που μπορούσαμε αλλά οδηγήσαμε με καλή ταχύτητα. Θα προσπαθήσω να διατηρήσω τη δεύτερη θέση μου, διότι η σημαντικότερη μάχη όλων είναι εκείνη για το πρωτάθλημα. Ελπίζω να τερματίσουμε όπως είμαστε και να περιορίσω τη βαθμολογική ζημιά.


Πιο πίσω, ο Jari-Matti Latvala ξεκαθάρισε τη συναρπαστική μάχη για την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης με μια σειρά εντυπωσιακών χρόνων στις απογευματινές ειδικές του Σαββάτου. Ο Φινλανδός, που θέλει να δείξει στη Ford την προφανή του πρόοδο στην άσφαλτο ώστε να τον εμπιστευτεί στο μέλλον σε αυτή την επιφάνεια, έκανε ορισμένες αλλαγές στις ρυθμίσεις του Focus WRC της Stobart στο μεσημβρινό Service Park, οι οποίες είχαν απόλυτη επιτυχία.


Την ίδια στιγμή ο βασικός του αντίπαλος, Petter Solberg της Subaru (αφού ο Chris Atkinson με το έτερο Impreza WRC εξουδετερώθηκε από τη μάχη λόγω κλαταρίσματος που του κόστισε σχεδόν δύο λεπτά), βρήκε σπουδαίες λύσεις για την υπερβάλλουσα υπερστροφή του Impreza, αλλά δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Φινλανδού.


Ξέρω ότι ο Petter θα πιέζει πολύ αύριο. Γνωρίζει ότι το μεγαλύτερο πλάτος των δρόμων τον ευνοεί. Θα προσπαθήσουμε να τον κρατήσουμε πίσω, αλλά δεν θα κάνουμε τίποτα ανόητο, είπε ο Latvala, ενώ ο Solberg συμπλήρωσε: Δεν ξέρω τι έκανε ο Jari-Matti αλλά πάει πολύ γρήγορα. Η δική μου ταχύτητα έχει μείνει ίδια.


Η ημέρα δεν κύλισε καθόλου καλά για τα Suzuki, στο μεταξύ, αφού ο Toni Gardemeister έχασε τέσσερα λεπτά με πρόβλημα τροφοδοσίας και ο Per-Gunnar Andersson είχε ατύχημα στην δέκατη ειδική, χωρίς συνέπειες πέραν των υλικών ζημιών.


ΓΥΡΟΣ ΚΟΡΣΙΚΗΣ 2008


ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ – Μετά το 2ο σκέλος




































1. Loeb – Elena Citroen C4 WRC 2:31:27.9
2. Hirvonen – Lehtinen Ford Focus WRC +52.4
3. Duval – Pivato Ford Focus WRC +56.7
4. Latvala – Antilla Ford Focus WRC +1:50.6
5. P. Solberg – Mills Subaru Impreza WRC +2:13.0
6. Atkinson – Prevot Subaru Impreza WRC +4:06.2
7. Aava – Sikk Citroen C4 WRC +5:49.9
8. Tirabassi – Gordon Subaru Impreza WRC +7:04.8

auto.in.gr