Η αρνητική διαφήμιση του OTE
Ο ΟΤΕ αντιδρά στις εξαγγελίες των εναλλακτικών παρόχων για υπηρεσίες μέσω των ιδιόκτητων δικτύων τους που μας απαλλάσσουν από το πάγιο του ΟΤΕ, με αρνητική διαφήμιση. αφού έχει χάσει περί τους 325.000 πελάτες που έχουν επιλέξει αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο. Φυσικά πατάει στην ολοφάνερη αναξιοπιστία τους…
Είναι όμως ειρωνεία: στην προσπάθειά μας να απαλλαγούμε από το μονοπώλιο του ΟΤΕ, στραφήκαμε στους εναλλακτικούς. Τώρα, την αγανάκτησή μας από τις αναξιόπιστες υπηρεσίες τους τις κάνεις ο ΟΤΕ όπλο εναντίον τους… Μοιάζει, ούτε λίγο ούτε πολύ να μας λέει «καλά να πάθετε» και αυτό είναι φυσικά απαράδεκτο!
- «Ψυχοσεξουαλικό ποπ θρίλερ» – Η Αν Χάθαγουεϊ και η Μικαέλα Κόελ αναμετρώνται στο πρώτο τρέιλερ της επικής ταινίας Mother Mary
- «Μια νύχτα μόνο» στο MEGA: Τι θα δούμε στα επόμενα συγκλονιστικά επεισόδια
- Αυστρία: Ορειβάτης άφησε την σύντροφό του «να παγώσει μέχρι θανάτου» σε κορυφή βουνού
- Brain drain στην Apple – Δεκάδες στελέχη αυτομολούν στους ανταγωνιστές
- ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός «μάχονται» για τον τίτλο του League Cup
- Δήμος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη: Ο μεγάλος όγκος των υδάτων υπερέβη προσωρινά τις δυνατότητες των υποδομών





