Ίσως να είναι η μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση του Pininfarina, ίσως πάλι η μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή, από κάθε πάντως άποψη, το νέο Volvo C70 δεν πρόκειται να περάσει απαρατήρητο. Με δεδομένη την ανάγκη για ένα νέο εκπρόσωπο στην κατηγορία των μεγάλων coupe, η σουηδική εταιρία προχώρησε σε μία κίνηση ματ, φέρνοντας εαυτόν μπροστά από τον ανταγωνισμό.



Καταλυτική για την επιτυχία του αυτοκινήτου αναμένεται να αποδειχτεί η υιοθέτηση της μεταλλικής οροφής, καθώς είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται κάτι τέτοιο σε τετραθέσιο αμάξωμα αυτού του μεγέθους. Τα αντίστοιχα CC της αγοράς είναι πολύ μικρά για να συγκριθούν σε θέμα άνεσης και επιδόσεων ενώ, από την άλλη, οι παραδοσιακοί ανταγωνιστές του C70, απλά, δεν έχουν να επιδείξουν κάτι ανάλογο.



Από κατασκευαστικής απόψεως η Volvo έχει δώσει ιδιαίτερο βάρος στον τομέα της ασφάλειας. Χάρη στον προηγμένο σχεδιασμό και τη χρήση ειδικών μεταλλικών κραμάτων, η στρεπτική ακαμψία του νέου πλαισίου έχει διπλασιαστεί σε σχέση με το προηγούμενο. Επιπροσθέτως, για την περαιτέρω προστασία των επιβατών, διατίθενται μέχρι και εξελιγμένοι αερόσακοι κεφαλής, ενσωματωμένοι στις πόρτες.



Σχετικά με τους κινητήρες το νέο Volvo θα διατίθενται σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις, δύο εκ των οποίων ατμοσφαιρικές, των 2,4 λίτρων -ισχύος 140 και 170 ίππων αντίστοιχα-, και μία υπερτροφοδοτούμενη, Τ5, με ελαφρά αυξημένο κυβισμό 2,5 λίτρων και απόδοση 220 ίππων.



Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου αναμένεται το Σεπτέμβριο στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, με τις πωλήσεις να μετατίθενται στο πρώτο εξάμηνο του 2006. Για τιμές είναι ακόμα νωρίς να γίνει λόγος, υπολογίζεται όμως ότι η λογική του 2 σε 1 θα έχει και το ανάλογο αντίκτυπο στο τελικό κόστος.


auto.in.gr