GP Μπαχρέιν 2005: Εξατμίστηκαν, στη ζέστη της ερήμου, οι ελπίδες της Ferrari!
Μια F2005 δεν φέρνει την άνοιξη! Για αυτό ξεχάστε -προς το παρόν- το κόκκινο χρώμα των Ιταλών. Οι νέοι πρωταγωνιστές φορούν γαλάζιες-κίτρινες φόρμες, κερδίζουν οπουδήποτε μακριά από την Ευρώπη και δείχνουν έτοιμοι για όλα.
Β. Κιούσης
Ο βασιλιάς πέθανε, ζήτω ο βασιλιάς!. Αν και είναι απολύτως πρόωρο να ζητήσει κανείς από την Ferrari να παραδώσει το στέμμα της στους μνηστήρες του θρόνου της F1 -θυμηθείτε ότι απομένουν άλλοι 16 αγώνες για την ολοκλήρωση του φετινού πρωταθλήματος- όλα δείχνουν ότι η παλινόρθωση μιας -γαλλικής- δυναστείας αποτελεί πλέον γεγονός.
Η σημερινή νίκη της Renault στο αυτοκινητοδρόμιο Sakhir του Bahrain, η τρίτη συνεχόμενη στους τρεις φετινούς αγώνες, δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολίας για τις δυνατότητες και βέβαια τις βλέψεις της γαλλικής ομάδας η οποία πανηγύρισε εκτός από την άνοδό της στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και την εκατοστή νίκη της -ως κατασκευάστρια εταιρεία κινητήρων- στην F1 αλλά και μια ακόμη pole position η οποία έδωσε το δικαίωμα στο νικητή Fernando Alonso να ξεκινήσει και να τερματίσει πρώτος.
Αυτός ήταν ίσως ο πιο ζεστός αγώνας στον οποίο έχω συμμετάσχει τόνιζε μετά το GP ο Ισπανός πιλότος σχολιάζοντας την θερμοκρασία των 55 βαθμών Κελσίου που επικρατούσε στην πίστα ενώ δεν παρέλειψε να υμνήσει την απόδοση του μονοθεσίου και της ομάδας του. Το μονοθέσιο ήταν ξανά τέλειο, ειδικά μετά το πρώτο pit stop, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα, όχι μόνο στον αγώνα αλλά καθ΄όλη την διάρκεια του τριημέρου σχολίασε ο 24άχρονος οδηγός ο οποίος πιέστηκε πολύ από τον δεύτερο, στην εκκίνηση, Michael Schumacher και άντεξε μέχρι τον δωδέκατο γύρο, όταν ο Γερμανός εγκατέλειψε.
Νομίζω ότι κάποια θραύσματα που υπήρχαν στην πίστα βρέθηκαν στο ψυγείο της Ferrari και έτσι εγκατέλειψα. Το μονοθέσιό μου ήταν πολύ καλό και είμαι απόλυτα σίγουρος για το μέλλον. Πιστεύω ότι είχαμε επιλέξει την σωστή στρατηγική, απλά συνέβη κάτι απρόοπτο και δεν μπορώ να κατηγορήσω κανέναν για αυτό υποστήριξε ο περσινός παγκόσμιος πρωταθλητής ο οποίος θέλησε έτσι να διατηρήσει ακέραιες τις ελπίδες των Ferraristi για την F2005 η οποία πραγματοποίησε την πρώτη της εμφάνιση στο Bahrain.
Η σημερινή του εγκατάλειψη, ωστόσο, έβαλε τέλος σε ένα σημαντικό σερί επιτυχιών το οποίο ήθελε κάθε καινούριο μονοθέσιο της Ferrari από το 1998 να κατακτά τη νίκη στο ντεμπούτο του. Από την άλλη πλευρά, ήταν η πρώτη φορά μετά το GP της πατρίδας του το 2001, που ο Γερμανός πρωταθλητής εγκατέλειπε από μηχανικό πρόβλημα, καθώς οι πρόσφατες εγκαταλείψεις του -μεταξύ των οποίων αυτές στην Αυστραλία φέτος και στο Monaco πέρυσι- οφείλονταν σε συγκρούσεις με άλλα μονοθέσια.
Στη δεύτερη θέση του σημερινού GP, 13,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον F.Alonso, τερμάτισε o J.Trulli για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Σχεδόν στο μέσο του αγώνα συνειδητοποίησα ότι θα ήταν ανώφελο να κυνηγήσω τον Fernando (Alonso) και ότι είμασταν ασφαλείς με την δεύτερη θέση, η οποία αποτελεί εξαιρετική επίδοση για όλους στην ομάδα τόνισε ο Ιταλός ο οποίος, ωστόσο, υπογράμμισε ότι όσο υπάρχει κάποιος ψηλότερα από την Toyota, εκείνοι θα συνεχίσουν να προσπαθούν για το καλύτερο.
Το δεύτερο μονοθέσιο της Toyota με τον R.Schumacher τερμάτισε στην τέταρτη θέση πίσω από τον Kimi Raikkonen που έφερε, για πρώτη φορά φέτος, τη McLaren στο βάθρο ενώ πέμπτος με την άλλη McLaren τερμάτισε ο Pedro de la Rosa o οποίος αντικατέστησε τον τραυματισμένο Juan Pablo Montoya.
O Ισπανός οδηγός της βρετανικής ομάδας αποτέλεσε και την ευχάριστη έκπληξη του σημερινού αγώνα καθώς η μονομαχία του με τον Mark Webber της Williams -ο οποίος τερμάτισε έκτος- κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών, τον ανάγκασε να σημειώσει τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και σίγουρα έκανε τον Ron Dennis να χαμογελάσει αφού για δεύτερη φορά -μετά την Αυστραλία- οι δύο McLaren τερμάτισαν μέσα στη βαθμολογούμενη οκτάδα.
Την έβδομη και όγδοη θέση κατέλαβαν οι Felipe Massa (Sauber) και David Coulthard (Red Bull) αντίστοιχα, οι οποίοι άφησαν εκτός βαθμών τον R.Barichello. Ο Βραζιλιάνος θα θυμάται για καιρό το σημερινό GP όχι τόσο λόγω του γύρου που του έριξε ο μικρός της Renault αλλά, κυρίως, εξαιτίας των μηχανικών προβλημάτων που υπήρχαν με το κιβώτιο ταχυτήτων της F2005 πριν τον αγώνα.
Τις επόμενες τέσσερις θέσεις κατέλαβαν οι T.Monteiro (Jordan), J.Villeneuve (Sauber), P.Friesacher και C.Albers (Minardi) ενώ εκτός του M.Schumacher εγκατέλειψαν έξι ακόμοι οδηγοί μεταξύ των οποίων οι C.Klien (Red Bull) και N.Karthikeyan (Jordan) με πρόβλημα στα ηλεκτρικά, ο N.Heidfeld (Williams) με πρόβλημα στον κινητήρα οι δύο οδηγοί της BAR, T.Sato και J.Button από συμπλέκτη και ο G.Fisichella λόγω προβλήματος στον κινητήρα της Renault.
Τα επόμενα τρία GP θα πραγματοποιηθούν μακριά από την Ευρώπη, κατά σειρά στην Βραζιλία, στην Ιαπωνία και την Κίνα.Επόμενο ραντεβού, στις 25 Σεπτεμβρίουστην πίστα του Sao Paulo όπου ο R.Barrichello θα αγωνιστεί για τελευταία φορά εμπρός στους συμπατριώτες του με τα χρώματα της Ferrari.
auto.in.gr
- Ο… δάσκαλος Ρέτσος μαθαίνει ελληνικά στον Τσικίνιο σε ένα απολαυστικό βίντεο
- Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Γιατί φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]
- Τραγωδία στη Ροδόπη: Από ξυλόσομπα φέρεται να ξέσπασε η φωτιά που προκάλεσε τον θάνατο του 7χρονου
- Το Μαρόκο που κινείται σε ρυθμούς… Ελ Κααμπί και το απίθανο βίντεο από την προπόνηση (vid)
- Άγιος Δημήτριος: Ανησυχία για τις καθιζήσεις στο ρέμα Πικροδάφνης – Κινδυνεύουν σπίτια, αυτοψίες στα πληγέντα σημεία
- Συρία: Έκρηξη σε τζαμί – 3 νεκροί και 5 τραυματίες

